وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

این گیاه را به پوست خود بمالید و جوان شوید !

این گیاه را به پوست خود بمالید و جوان شوید !
دکتر آمنه عامری با اشاره به این که در حال حاضر عصاره گیاه آلوئه ورا به دلیل داشتن خاصیت جوان کنندگی، التیام بخشی و نرم‌کنندگی در فرآورده‌های آرایشی بهداشتی به‌طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت: این گیاه دارای اثرات مرطوب‌کنندگی و ضد پیری است که موکو پلی ساکاریدهای موجود در آن به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کنند.
آلوئه ورا با تحریک فیبروبلاست‌ها موجب سنتز الیاف کلاژن و الاستین می‌شود که این الیاف سبب می‌شود پوست خاصیت الاستیک (ارتجاعی) داشته و کمتر چروک بخورد.
 
همچنین وجود اسیدهای آمینه در این گیاه سلول‌های سخت را نرم می‌کند و عنصر روی موجود در آن به عنوان یک ماده قابض برای سخت کردن منافذ موجود در پوست عمل می‌کند. اثر مرطوب‌کننده گیاه در درمان خشکی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد و باعث کاهش خشکی و قرمزی پوست می‌شود.
دکتر عامری در خصوص عوارض جانبی که با مصرف موضعی آلوئه ورا ممکن است ایجاد شود، گفت: این عوارض ممکن است به صورت قرمزی، سوزش، گزگز و درماتیت در افراد حساس بروز کند که این واکنش‌های آلرژیک ناشی از آنتراکینون‌ها نظیر آلویین و باربالویین می‌باشد که بهتر است ابتدا روی یک منطقه کوچک از پوست امتحان شود تا شخص مطمئن شود به آن حساسیت ندارد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره