وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جریمه پیدا شدن موش در نان صبحانه!

جریمه پیدا شدن موش در نان صبحانه!
بزرگترین شركت تولید محصولات غذایی درانگلستان به پرداخت جریمه 17 هزار پوندی محكوم شد.

دلیل صدور این رای وجود یك موش پخته شده در نان صبحانه یك خانواده ساكن لندن بود. استیون فورس 41 ساله در صبح یكی از روزهای ژانویه سال گذشته این موش را در بسته نانی از شركت مشهور انگلیسی پرمیر فودز دیده بود.

دادگاه مربوط به این حادثه چندش آور دیروز درلندن برگزار شدو طی آن شركت مذكور به پرداخت 16821 پوند جریمه محكوم شد و پذیرفت كه در بررسی كیفی محصولاتش دچار اهمال شدیدی شده است.

فورس این بسته نان را به قیمت یك پوند خریداری كرده و برای صبحانه به منزل برده بود و زمانی كه میخواست ساندویچ پنیر برای دو قلوهایش متیو و جاناتان و دخترش هانا درست كند متوجه شد كه این موجود 4 سانتیمتری در گوشه چند نان جا خوش كرده است.

او به دادگاه گفت كه ابتدا تصور كرده شاید این مربوط به ضایعات نان باشد اما زمانی كه دقیقتر نگاه كرده متوجه شده موش پخته شده‌ای در كنار نان است و چون فرزندانش در حال خوردن نانهایی بوده‌اند كه قبل از دیدن موش برایشان گرفته بود، ساكت مانده و با تعجب و سكوت شاهد تمام شدن ساندویچ‌های آنها بوده است.

او به قدری از این موضوع شوكه شده بود كه همان روز پس از بردن بچه‌ها به مدرسه به مركز بهداشت غذایی رفته و ضمن گرفتن عكس از این موضوع نمونه را به طور كامل به مسئولان این مركزداده است و در روزهای بعد هم با وكیلش تماس گرفته شكایتی را تسلیم دادگاه كرده است.

 
حال این پدر 41 ساله زمانی بدتر شده بود كه مسئولان به او گفتند دم این موش را در نان پیدا نكرده‌اند واحتمالا توسط یكی از اعضای خانواده او خورده شده است !

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره