وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مراقبت از موها مخصوص خانم های ورزشکار

مراقبت از موها مخصوص خانم های ورزشکار
مدتیست موهایم خشک و بی حالت شده و چون ورزشکارم باید هر روز دوش بگیرم ، آیا راهی برای برگرداندن خوش حالتی موهایم وجود دارد؟

یکی از دلایل خشکی موهای شما خانم  ورزشکاری که مجبورید هر روز یا یک روز در میان دوش بگیرید  شستشوی زیاد آنهاست که این خود درتغییر حالت و خشک شدن موها بسیارتاثیر خواهد داشت چرا که با این کار مداوم و پی در پی پوست سر شما چربیهایی که به مقدار معین برای سر و موها لازم  است را کاملا از دست میدهد و ناخواسته به خشک و شکننده شدن موها نیز کمک می کند .

 برای اینکه در رفع این مشکل برآیید بهتر است مراقبتهای لازم را در تمام مدتی که ورزش می کنید انجام دهید تا شادابی و حالت اولیه ی موها حفظ شود به این ترتیب که :
 
اول : شامپویتان را هر از چند گاهی عوض کنید یعنی شامپو ی مخصوص موهای خشکی که همیشه استفاده میکردید را با همین خصوصیت فقط با مارک دیگری خریداری کنید.

دوم  :
بعد از حمام ریشه ی موها را تنها با یک قاشق مرباخوری روغن زیتون نه بیشتر ماساژ دهید و بعد دستان خود را روی کل موها بکشید.

سوم :چون هر روز و یا زود به زود حمام می کنید حتی الامکان از سشوار و اتوی مو استفاده نکنید، بگذارید موها به حالت طبیعی و در هوای آزاد خشک شوند.

چهارم :
از ماسکهای مخصوص موهای خشک که هفته ای دو بار طبق دستور و در حمام باید استفاده شوند تهیه کرده و با برنامه هفته ای دو بار استفاده کنیدو برای به نتیجه رسیدن این کاررا تا شش ماه انجام دهید،تاثیرش را حتما خواهید دید.

پنجم :
بیشتر از شامپوهای حاوی شیر، نارگیل و زیتون استفاده کنید، استفاده از شامپوهای حاوی تخم مرغ که موها را خشک تر می کند پیشنهاد نمی شود.اگر از نرم کننده استفاده می کنید آن را تنها به نوک موها زده و سعی کنید به ریشه ها نزنید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره