وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جا گذاشتن دختران در موتور سیکلت فروشی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها !!

جا گذاشتن دختران در موتور سیکلت فروشی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها !!
سارقی كه در چندین مرحله پس از دوستی خیابانی و به بهانه خرید موتور سیكلت دختران جوان را در موتور فروشی ها جا می گذاشت، دستگیر شد.

سرهنگ عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران در گفتگوی اختصاصی با خبرآنلاین در ارتباط با این خبر افزود بدنبال چندین فقره شكایت از سوی موتور فروشان در تهران مبنی بر اینكه فرد سارقی با یك شگرد عجیب و غریب موتور سیكلت آنها را به سرقت برده است، موضوع در دستور كار ماموران اداره هفت پلیس آگاهی (ویژه مبارزه با سرقت موتور سیكلت) قرا گرفت.

رئیس پلیس آگاهی تهران افزود با بررسی شكایتها مشخص شد یك مجرم سابقه دار پس از دوستی با دختران و با معرفی خود بعنوان دانشجو ، دكتر، مهندس و تاجر و جلب اعتماد آنها در مرحله بعدی عنوان می كرده است كه برای رهایی از ترافیك شهری قصد خرید یك دستگاه موتور سیكلت را دارد.

متهم در ادامه با فریب این دختران آنها را به محل فروش موتور سیكلت برده و با انتخاب یك دستگاه موتور گرانقیمت و به بهانه اینكه قصد خرید دارد با باقی گذاشتن دختر جوان در موتور فروشی، موتور را سرقت كرده و متواری می شود. سرهنگ محمدیان افزود پس از بررسی و تحقیقات دامنه دار وتحقیق از دخترانی كه در موتور فروشی ها گرو گذاشته شده بودند چهره نگاری رایانه ای از متهم صورت گرفت و با تطبیق آن در بانك اطلاعات مجرمین آگاهی رد پای متهم سابقه دار بنام مجید كه دارای 7 فقره سابقه كیفری است بدست آمد.

محمدیان تصریح نمود با بدست آمدن تصویر متهم و تایید آن از سوی مال باختگان محل های تردد وی تحت نظر قرار گرفت و سرانجام متهم حوالی ظهر امروز در غرب تهران شناسایی و بازداشت شد.

با انتقال متهم به آگاهی و اعتراف وی مشخص شد نامبرده با پیشنهاد ازدواج به دختران آنها را اغفال و علاوه بر كلاهبرداری و بعضا دریافت پول و طلا در مرحله بعدی با باقی گذاشتن آنها در محل خرید موتور سیكلت، متواری می شده است.

با دستور قضایی در این ارتباط دستور شناسایی مال باختگان و دیگر اعمال مجرمانه متهم صادر شده است. سرهنگ محمدیان با هشدار به خانم ها از آنها خواست به دوستی های خیابانی اعتماد نكرده و فریب خواستگاری های خیابانی را نخورند.