وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پرو کردن لباس دیجیتالی شد !!

پرو کردن لباس دیجیتالی شد !!
فروشگاهی زنجیره ای در آمریکا برای اولین بار استفاده از آینه ای جادویی را آغاز کرده است که به خریداران امکان می دهد لباسهای مورد نظر خود را به صورت مجازی برتن کرده و برای خریداری آنها تصمیم گیری کنند.

به گزارش مهر، دیگر می توان ردپای تکنولوژیهای لمسی را در هر گوشه و کناری دید، حتی در اتاقهای پرو لباس فروشگاههای بزرگ و کوچک. با این تفاوت که چنین تکنولوژی در اتاقهای کوچک پرو می تواند روند وقت گیر و گاه آزار دهنده امتحان کردن یک دست لباس قبل از خریداری آن را از روند کلی خرید کردن حذف کند. کافی است لباسی انتخاب کرده و آن را به آینه ای جادویی نشان دهید.

این آینه بزرگ که به رایانه ای لمسی اتصال دارد در فروشگاه لباسی در آمریکا به مراجعه کنندگان این امکان را می دهد تا لباسهای مورد نظر خود را به صورت دیجیتالی امتحان کنند و تصویر خود را به همراه لباسی که دیجیتالی بر تن کرده اند در آینه جادویی ببینند.

فرد می تواند تصویری که در آیینه می بیند را از طریق ایمیل یا پیامک برای فردی ارسال کند تا از مشورت او برای خریداری لباس استفاده کند. در این سیستم دوربینی که به آیینه وصل شده می تواند به همراه پسوردی رایانه ای تصاویر را برای افراد مورد نظر خریدار ارسال کند.

به گفته "کریستوفر انرایت" مدیر بخش نوآوری شرکت LBi که این آینه جادویی را ابداع کرده با از بین رفتن خط مرز میان جهان فیزیکی و دیجیتال نیاز به راه حلهای خلاقانه برای ارائه خدمات بهتر، بیشتر احساس می شود.

بر اساس گزارش سی ان ان، فروشگاه های میسی (Macy) فرشگاههای زنجیره ای با قدمت 150 سال هستند که استفاده از آینه جادویی را در اتاقهای پرو لباس خود آغاز کرده و تا کنون هزاران نفر از این تکنولوژی برای انتخاب لباس استفاده کرده اند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره