وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

شغل جدید جاسوس زیبای روس‌ها پس از آزادی!

شغل جدید جاسوس زیبای روس‌ها پس از آزادی!
در تازه ترین ابتكار تجارى و تبلیغاتى این زن جوان مو قرمز که از او با نام زیبای آتشین یاد می‌کنند!، وی نرم افزار تازه ای را براى مشتركان «آى فون» iPhone به بازار عرضه كرده است كه «پوكر با آنا چپمن» نام دارد.
با استفاده از این نرم افزار خانم چپمن مشتاقان و علاقمندان خود را به بازى پوكر تشویق مى كند.
مسئولان شركت سازنده نرم افزارهایى كه روى شبكه اپل كار مى كنند مى گویند آنا چپمن از طرفداران پر و پا قرص محصولات اپل است. او از مدتها پیش از آى فون iPhone و مك Mac استفاده مى كرده و اخیرا با آى پد iPad نیز كار مى كند.
یكى دیگر از كارهاى تجارى و تبلیغاتى آنا چپمن در هفته هاى اخیر عكس هاى نیمه برهنه او روى جلد نسخه روسى مجله ماكسیم (Maxim ) بود.
آنا چپمن كه چند ماه پیش پس از بازداشت توسط اداره های امنیتى آمریكا به جاسوسى براى روسیه اعتراف كرد نه تنها از قبل شهرت خود درآمد هنگفتى به دست آورده بلكه در روزهاى اخیر از سوى دیمیترى مدودف رییس جمهور روسیه بالاترین نشان افتخار دولت روسیه را دریافت كرده است.
 

رییس جمهور روسیه به تمام ۹ نفرى كه جزو حلقه جاسوسى روسیه در آمریكا بودند نشان افتخار مهمى را اهدا كرده است . تمام این ۹ نفر و از جمله آنا چپمن سالها با هویت جعلى در آمریكا سكونت داشتند.
از میان این افراد آنا چپمن به خاطر استفاده از جذابیت هاى زنانه خود به شهرت فراوانى رسیده و برخلاف سایر جاسوسان بازداشت شده كه به روسیه پس فرستاده شده اند قصد ندارد بى سرو صدا زندگى كند.
خانم چپمن از زمان بازگشت به روسیه غیر از ظاهر شدن بر جلد مجله ماكسیم،  در مراسم به فضا فرستادن یك موشك در قزاقستان شركت كرده و اكنون جزو مشاوران یك بانك روسى است كه دفتر آن در مسكو است.
آنا چپمن كه نام حقیقى وى «آنیا كوشچنكو» است پس از بازداشت در ماه ژوییه به جاسوسى براى روسیه اعتراف كرد.
وى و هشت نفر دیگرى كه در این پرونده بازداشت شدند پس از مدت كوتاهى با تعدادى زندانى در روسیه معاوضه شدند كه به خاطر جاسوسى براى آمریكا و بریتانیا سالها در بازداشت بودند.
این بزرگترین معاوضه جاسوسان بین روسیه و آمریكا از زمان پایان جنگ سرد بود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره