وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جوانی دوستش را بخاطر رابطه با خواهرش کشت

جوانی دوستش را بخاطر رابطه با خواهرش کشت
طولی نكشید كه سعید به عنوان مظنون ماجرا بازداشت و در بازجویی به صراحت به قتل رضا اعتراف كرد: رضا با خواهرم ارتباط نامشروع برقرار كرده بود و من به خاطر این كار او را مجازات كردم.

حكم قصاص جوانی كه مدعی است دوست خود را به تصور ارتباط با خواهرش كشته، در دیوان‌عالی كشور تایید شد.

به گزارش تهران‌امروز، اواخر تیرماه سال گذشته ماموران پلیس شیراز در حال گشت‌زنی با بوی تعفنی روبه‌رو شدند كه از یك چاه متروكه به مشام می‌رسید.

ماموران بلافاصله آتش نشانی را در جریان این اتفاق قرار دادند و ساعتی بعد ماشین آتش نشانان خود را به محل چاه رساند.

ماموران كلاه قرمز آتش نشانی با طناب به داخل چاه رفته و پلیس را از پیدا شدن یك جنازه نیمه پوسیده با خبر ساختند.

جسد كه به نظر می‌رسید متعلق به یك پسر جوان است با برانكارد مخصوص بالا كشیده شد و با توجه به مشكوك بودن قضیه با حضور بازپرس وی‍ژه قتل به پزشكی قانونی منتقل شد.

متخصصان پزشكی قانونی با بررسی كالبد متوفی دریافتند كه این فرد بر اثر خفگی جان خود را از دست داده است. به دستور بازپرس ویژه قتل پرونده‌ای در این باره تشكیل و به كارآگاهان اداره آگاهی شیراز سپرده شد.

كارآگاهان آگاهی با توجه به مجهول بودن هویت جنازه به لیست افراد گمشده در این شهر مراجعه كرده و از خانواده شخصی به نام رضا كه چند روز پیش به كلانتری محل آمده و از ناپدید شدن فرزند خود خبر داده بودند درخواست كردند به پزشكی قانونی مراجعه كند.

پدر و مادر فرد گمشده هم با مشاهده جنازه با شیون گفتند كه جسد متعلق به رضا پسر آنهاست.

افسر پرونده در بازجویی از خانواده مقتول دریافت آنها به شخصی به نام سعید كه از دوستان قدیمی رضاست مشكوك هستند.

طولی نكشید كه سعید به عنوان مظنون ماجرا بازداشت و در بازجویی به صراحت به قتل رضا اعتراف كرد: رضا با خواهرم ارتباط نامشروع برقرار كرده بود و من به خاطر این كار او را مجازات كردم.

یك روز كه به همراه دوستم به خانه آمدم با باز كردن در اتاق متوجه حضور رضا و خواهرم در آنجا شدم.

از خواهرم پرسیدم رضا اینجا چه كار می‌كند؟چیزی نگفت. اما رضا گفت كه به قصد دزدی وارد خانه ما شده است. من می‌دانستم دروغ می‌گوید و چون مدت‌ها بود با او دوست بودم و می‌دانستم ثروتمند است و احتیاجی به سرقت ندارد از دست او به شدت عصبانی شدم. با او گلاویز شده و به كمك دوستم دست و پایش را با طناب بسته و او را بالای پشت بام بردیم.

سپس او را لای پتو پیچیده و فرشی راهم روی او انداختیم. تصمیم گرفته بودم او را بكشم و جسدش را در بیابان چال كنم. فردا ظهر به مادرم یك لیوان آب داده و گفتم این آب را به رضا بده بخورد چرا كه آخرین نوشیدنی است كه در عمر خود می‌خورد و ساعتی دیگر او را می‌كشم. مادرم با ظرفی آب بالای پشت بام رفت اما دقایقی بعد با نارحتی پایین آمد و گفت رضا مرده است.

من رضا را خفه نكردم و او بر اثر فشار پتوها مرد. وقتی دیدم یك جنازه روی دستمان مانده است حوالی نیمه شب جسد را داخل ماشین گذاشته و به اتفاق دوستم به بیرون شهر برده و در چاهی انداختیم.

با این اعترافات دوست سعید هم بازداشت شده و به همدستی‌اش در این جنایت اعتراف كرد. با بازسازی صحنه قتل توسط متهمین پرونده هر دو آنها به دادگاه كیفری ارسال شد.

جلسه محاكمه در شعبه 5 دادگاه كیفری استان فارس برقرار شد و پس از تقاضای قصاص متهمین از سوی خانواده مقتول دادگاه از سعید و دوستش خواست به دفاع از خود بپردازند. هر چند سعید همان ادعا ی اولیه خود را در دادگاه هم تكرار كرد و گفت مقتول بر اثرخفگی ناشی از فشار پتوها جان خود را از دست داده است اما هیات قضات وی را در قتل رضا مقصر شناخته و وی را به قصاص محكوم كرد. دوست سعید هم به خاطر همدستی با وی به زندان محكوم شد.

این رای با اعتراض سعید روبه‌رو و به دیوان‌عالی كشور فرستاده شد اما این دیوان هم این حكم را تایید كرد تا در صورت استیذان رئیس قوه‌قضائیه سعید در نوبت اعدام قرار گیرد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره