وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

«محمد» سومین نام محبوب انگلیسی‌ها !!

«محمد» سومین نام محبوب انگلیسی‌ها !!
بر اساس آمار ارائه شده توسط سازمان ملی آمار انگلیس، والدین انگلیسی نام "محمد" را پس از "اولیور" و "هری" به عنوان محبوب ترین اسم برای كودكان پسر خود بر می‌گزینند.

"جیم كمپبل" مسوول اداره روابط عمومی سازمان ملی آمار انگلیس به ایرنا گفت: نام محمد (با املاهای مختلف انگلیسی آن) در سال گذشته میلادی برای نامگذاری شش هزار و 535 كودك در انگلیس استفاده شده است.

كمپبل افزود: سه املای مختلف از نام محمد در انگلیسی وجود دارد كه اگر فراوانی این سه املا را با هم جمع بزنیم، محمد سومین نام محبوب در انگلیس است.

وی گفت: نام محمد در منطقه "وست میدلند" محبوبترین نام انتخابی والدین انگلیسی برای كودكان پسر خود است و در مكان اول محبوبترین نام ها قرار دارد.

بر اساس ارقام سازمان ملی آمار انگلیس، "اولیور" با فراوانی هفت هزار و 364 مورد در رتبه اول و "جك" با فراوانی هفت هزار و 90مورد در رتبه دوم محبوبترین نام های انگلیسی در سال گذشته میلادی قرار داشته‌اند.

هری، آلفی، جاشووا، توماس، چارلی، ویلیام و جیمز از دیگر نام های محبوب خانواده‌ها در انگلیس به شمار می‌روند كه به ترتیب رتبه های چهارم تا دهم را از نظر فراوانی به خود اختصاص داده‌اند.