وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بسته ویژه‌ برای شادابی دخترها

بسته ویژه‌ برای شادابی دخترها
رئیس سازمان ملی جوانان گفت: بسته ویژه‌ای را به منظور نشاط و شاداب‌سازی دختران تدوین می‌کنیم که آن را به تصویب هیئت دولت خواهیم رساند.
به گزارش فارس مهرداد بذر‌پاش اظهار داشت: سازمان ملی جوانان بسته حمایتی را با هدف نشاط ‌افزایی در نسل جوان دختران تدوین خواهد کرد. وی در ادامه افزود: نیاز‌های جامعه ما این است که دختران شاداب باشند از این رو فضاهایی را برای نشاط و ورزش آنها باید ایجاد کنیم و بسته حمایتی نشاط ‌افزایی دختران به دنبال ایجاد تسهیلات برای نشاط آنها در محیط کار خواهد بود.

بذرپاش با بیان اینکه در جلسه آخر ستاد ملی ساماندهی امور جوانان تصمیمات خوبی اتخاذ شد، ادامه داد: سازمان ملی جوانان راهبردی را به منظور ارتباط با دستگاه‌های مختلف اجرایی در دستور کار قرار داده که یکی از انها تدارک برنامه‌های مختلف با دستگاه‌ها در روز ملی ازدواج است.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در روز ملی ازدواج تمام دستگاه‌ها، خدمتی را به جوانان ارایه خواهند کرد و سازمان ملی جوانان در تعامل با رسانه ملی اقدام به تولید برنامه در حوزه فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ ازدواج کرده است.

بذر‌پاش با بیان اینکه در جلسه بعدی ستاد ملی ساماندهی امور جوانان مبحث اوقات فراغت مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: تمام دستگاه‌های مختلف در روز ملی ازدواج خدماتی را ارائه می‌کنند از جمله سازمان بهزیستی به ارایه خدمات مشاوره‌ای وزارت کشور ستاد‌های ازدواج را که مصوب مجلس است راه‌اندازی می‌کند و وزارت بهداشت مراکز آموزش پیش از ازدواج ویژه زوجین را در دستور کار دارد.