وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پایان داستان غم انگیز یک عشق اینترنتی!

پایان داستان غم انگیز یک عشق اینترنتی!
افسوس که فریب چرب زبانی هایش را خوردم و خودم را سیاه بخت و بیچاره کردم.

ژاله 23 سال سن دارد و توسط ماموران انتظامی شهرستان مرزی تایباد همراه پسری جوان به اتهام رابطه نامشروع و فرار از خانه هنگام خروج از کشور دستگیر شده است.

او در بیان قصه تلخ زندگی اش گفت: اهل یکی از شهرهای مرکزی کشور هستم .پدرم شغل درست و حسابی ندارد و هر روز به کاری مشغول است.

من از یک سال قبل در هتل بزرگی مشغول کار شدم و در این مدت کمک خرج خانواده ام بودم اما یک روز در فضای اینترنت با پسر جوانی آشنا شدم .

ما چند هفته با هم از طریق چت و تلفن ارتباط داشتیم تا این که او گفت تبعه خارجی است و در بندرعباس زندگی می کند.

«یدا…» با حرف هایش رویاهای قشنگی را برایم ساخت و من که تشنه محبت بودم فریبش را خوردم .

او می گفت وضع مالی بسیار خوبی داردو می خواهد به کشورش برگردد . یدا… مرا تشویق کرد تا بدون اطلاع خانواده ام به بندرعباس بروم و متاسفانه عقلم را کف دستم گذاشتم و از خانه فرار کردم.
با هر بدبختی که بود خودم را به بندرعباس رساندم و ما به طور مخفیانه حدود 4 ماه با هم زندگی کردیم.

در این مدت من از کرده خود پشیمان شده بودم چون یدا…، مردی نبود که تصورش را می کردم .

تصمیم گرفتم به شهر خودمان برگردم اما متوجه شدم باردار شده ام و برای همین هم به ناچار خودم را به دست سرنوشت سپردم.

اگر چه از نظر روحی و روانی خیلی به هم ریخته شده بودم و خودم را سرزنش می کردم چرا بدون عقد رسمی با یک تبعه خارجی غیر مجاز رابطه برقرار کرده ام و … ؟

چند روز قبل یدا… گفت قبل از این که به زمان وضع حمل نزدیک شوی باید به کشورش برویم و ما برای خروج از کشور به شهرمرزی تایباد آمدیم . اما ماموران انتظامی دستگیر مان کردند.

توصیه های رئیس پلیس تایباد:
سرهنگ حیدری مقدم فرمانده پلیس شهرستان تایباد در این باره گفت: ماموران انتظامی تایباد این زن و مرد جوان را قبل از خروج از کشور دستگیر کرده اند و هم اکنون خانواده دخترجوان که با مراجعه به پلیس آگاهی برای دختر شان اعلام مفقودیت کرده بودند در جریان دستگیری او قرار گرفته اند.

وی در پایان هشدار داد : خانواده ها باید در فضایی سرشار از اعتماد و دوستی ، کنترل و نظارت لازم را برفرزندان خود داشته باشند و مهارت های زندگی را به آنان بیاموزند تا از وقوع چنین مشکلاتی به طور آگاهانه پیشگیری شود.