وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهترین چاشنی‌ غذا و كلید طلایی طول عمر

بهترین چاشنی‌ غذا و كلید طلایی طول عمر
این ادویه دارای فواید بسیار زیادی می باشد، یکی از این فواید طول عمر زیاد می باشد و در غذاهای هندی به وفور استفاده می‌شود و در آشپزی آسیایی‌ها و هم چنین آمریكایی‌ها نیز جایگاه مهمی دارد.

زردچوبه كه بعنوان طلای ادویه‌های غذایی شناخته شده است، حاوی ماده‌ای موسوم به «كوركومین» است كه خاصیت آنتی اكسیدانی فوق‌العاده بالایی دارد و هم چنین حاوی بسیاری از مواد شیمیایی مفید دیگر است.

به گزارش ایسنا، این ادویه در غذاهای هندی به وفور استفاده می‌شود و در آشپزی آسیایی‌ها و هم چنین آمریكایی‌ها نیز جایگاه مهمی دارد.

دكتر مهتاب جعفری استادیار داروسازی در آمریكا در این باره تاكید كرد: نتایج آزمایشات ما نشان می‌دهد كه این ادویه خواص ضد التهابی و ضد سرطانی فوق العاده‌ای دارد و با پیشگیری از تشكیل تومورها و بهبود عملكرد اعضای بدن و تحرك آنها، سبب افزایش طول عمر می‌شود. این ادویه روی ژن‌های مربوط به سرطان و نیز ژنهای مربوط به افزایش سن تاثیرگذار است.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، دكتر جعفری می‌گوید: برای بررسی نقش احتمالی كوركومین در پیشگیری از سندرم حاد گرفتگی تنفسی، سرطان كبد و پوكی استخوان پس از یائسگی، انستیتو ملی سلامت در آمریكا بودجه اختصاصی را در نظر گرفته است.