وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اعطای جایزه كتاب فاینشنال تایمز به نویسنده هندی

اعطای جایزه كتاب فاینشنال تایمز به نویسنده هندی
جایزه كتاب اقتصادی فاینشنال تایمز 2010 به «راگورام راجام» نویسنده هندی به خاطر نگارش كتاب «خطوط شكسته: چگونه خطوط شكسته اقتصاد جهان را تهدید می‌كند» رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دهلی نو، هیئت داوران این دوره از جایزه فاینشنال تایمز جایزه كتاب اقتصادی این دوره را به «راگورام راجام» نویسنده هندی اهدا كردند.

این نویسنده كه سالها در حوزه اقتصاد جهان و هندوستان فعالیت دارد آثار متعددی را در این زمینه به رشته تحریر درآورده و یكی از كارشناسان مسائل اقتصادی در هند محسوب می‌شود. وی امسال موفق شد جایزه 30 هزار پوندی فاینشنال تایمز را به كارنامه ادبی خود اضافه كند.
«منموهن سینگ» نخست وزیر هندوستان پس از شنیدین خبر دریافت جایزه از سوی این نویسنده ضمن تقدیر و تشكر از فعالیت‌های او در این حوزه گفت: دریافت این جایزه از سوی «راجام» افتخار بزرگی برای هندوستان است.
كتاب «خطوط شكسته: چگونه خطوط شكسته اقتصاد جهان را تهدید می‌كند» به قلم «راگورام راجام» و با همكاری انتشارات «هارپر كالینز» در هندوستان منتشر شده است.
«راجام» در این اثر به برخی از ابهامات و سوالاتی كه درباره ركود اقتصادی جهان در سال 2007 پاسخ داده و نظریه‌هایش را در این باره مطرح كرده است.
این جایزه قرار است روز بیست و هفتم اكتبر 2010 طی مراسمی رسمی كه در دانشگاه شیكاگو به این نویسنده هندی اهدا شود.