وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تولید اولین فیلم سه‌بعدی ایرانی در ژانر كودك

تولید اولین فیلم سه‌بعدی ایرانی در ژانر كودك
تهیه كننده و كارگردان فیلم سینمایی «نیكان و بچه غول» از آغاز پیش تولید جدی این فیلم و ساخت آن به شیوه سه بعدی خبر داد و گفت: این فیلم كاملا فانتزی است و به این دلیل كه فیلم كاملا با تكنیك سه بعدی ساخته خواهد شد باید پس از ساخت، آن را با عینك‌های مخصوص دید.

رحمان رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس، با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: ما مدت‌ها منتظر نظر نهایی بنیاد سینمایی فارابی برای حمایت از «نیكان و بچه غول» بودیم كه پس از بازنویسی نهایی فیلمنامه و اعلام نظر مساعد فارابی مبنی بر حمایت از تولید فیلم پیش تولید جدی كار را از امروز آغاز كرده‌ایم.

وی افزود: «نیكان و بچه غول» در ژانر كودك و نوجوان قرار دارد و فیلمی كاملا فانتزی است كه به این دلیل كه فیلم كاملا با تكنیك سه بعدی ساخته خواهد شد، باید پس از ساخت آن را با عینك‌های مخصوص دید.
این كارگردان سینمای ایران خاطرنشان كرد: ما هفته گذشته برای این كه بتوانیم یك تست از نحوه ساخت فیلم بگیریم، بخشی از كار را در یكی از استودیوها انجام داده‌ایم تا در صورت مثبت بودن تمام كارهای فنی فیلم در ایران انجام شود و در غیر اینصورت كار را برای آنكه تماما به صورت سه بعدی ساخته شود به خارج از كشور ببریم.
رضایی درخصوص دلیل ساخت «نیكان و بچه غول» به شیوه سه بعدی به فارس گفت: از آنجایی كه این فیلم فانتزی است و بخش‌های گرافیكی كار بسیار زیاد بود به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا فیلم را بصورت كاملا سه بعدی بسازیم.
وی در خاتمه اظهار داشت: ما با توجه به شرایط فعلی سینما به جای اینكه به دنبال گیشه و فروش بیشتر باشیم به این سمت‌وسو حركت كردیم كه بتوانیم كار جدیدی را در سینمای كشور انجام دهیم و در صورت ساخته شدن نیكان و بچه غول مطمئنا نقطه عطفی در سینمای كشورمان بوجود خواهد آمد چرا كه این فیلم اولین تجربه سینمای ایران در ساخت یك فیلم به شیوه كاملا سه بعدی است.