وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

از قله اورست هم میتوانید آنلاین شوید !

از قله اورست هم میتوانید آنلاین شوید !
اکنون دیگر کوهنوردان جهان قادر خواهند بود که صفحه فیس‌بوک خود را از بلندترین نقطه جهان به‌روزرسانی کنند.

بنا بر این گزارش یک شرکت مخابراتی خصوصی امکان اتصال به اینترنت را در قله اورست پس از آن که اولین پوشش مخابراتی ۳G، اردوگاه کوهنوردان در بلندترین قله جهان را تحت پوشش خود قرار داد، فراهم کرد.

برخورداری از امکان برقراری ارتباط با اینترنت در بلندترین نقطه از جهان مطمئنا به یاری ده‌ها هزار نفر از کوهنوردان جهان که به مصاف قله اورست می‌روند، خواهد آمد.

پیش از این و در نبود امکانات مخابراتی در منطقه برقراری ارتباط توسط کوهنوردان در اورست و استفاده از آن برای ارتباط با خانواده برای آنها ارزان تمام نمی‌شد چرا که این ارتباط با استفاده از خدمات تلفن‌های ماهواره‌ای گران‌قیمت صورت می‌گرفت.

شرکت مخابراتی نپالی ان‌سل اعلام کرده است که تجهیزات جدید این شرکت اولین امکان شبکه۳G در اردوگاه کوهنوردان در اورست به بلندای ۸۸۵۰ متر خواهد بود.

پازی کویزتینن مدیر این شرکت در گفتگو با خبرنگاران در کاتماندو با اشاره به برقراری تماس از ارتفاع ۵۳۰۰ متری، جائیکه کوهنوردان صعود واقعی خود به اورست را آغاز می کنند، می‌گوید: امروز ما پرارتفاع‌ترین تماس ویدیوئی جهان را از اورست برقرار کردیم.

این شرکت در بیانیه خود آورده است که امکان جدید این شرکت باعث خواهد شد تا بتوان با استفاده از اینترنت تصاویر ویدیوئی را ارسال کرد و از آن برای ارسال نامه‌های الکترونیکی برای تماس با دوستان و خانواده استفاده کرد که بسیار ارزان‌تر از متوسط قیمت تلفن‌های ماهواره‌ای خواهد بود.

این شرکت در بیانیه خود به این موضوع اشاره‌ای نکرده است که آیا کیفیت خدمات ارتباطی این شرکت در اورست بهتر از خدمات ارتباطی در کشور ما خواهد بود که بنا بر تبلیغات یکی از شرکت‌های مخابراتی قادر به شنیدن کیفیت ضربان قلب از پشت گوشی هستید..!؟

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره