وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

لئوناردو دی‌کاپریو قاتل زنجیره‌ای می‌شود!

لئوناردو دی‌کاپریو قاتل زنجیره‌ای می‌شود!
لئوناردو دی‌کاپریو برای بازی در نقش یک قاتل زنجیره‌ای در فیلم سینمایی «شیطان در شهر سفید» قرارداد امضاء کرد.
بازیگر 36 ساله آمریکایی در این فیلم که بر مبنای کتابی از اریک لارسن ساخته می‌شود، نقش اچ. اچ. هلمز را بازی می‌کند که بین 27 تا 200 نفر را کشت که بیشتر آنها زنان جوان بودند.
کتاب غیرداستانی «شیطان در شهر سفید» بیش از 3/2 میلیون نسخه فروش داشت و به 17 زبان ترجمه شد.
داستان این کتاب در پسزمینه نمایشگاه جهانی شیکاگو در سال 1893 روی می‌دهد و روایت‌های در هم پیچیده دانیل اچ. برنهام آرشیتکت و هلمز را بیان می‌کند. هلمز از هتلی که در نزدیکی نمایشگاه احداث کرده بود برای فریب قربانیانش استفاده می‌کرد.
«شیطان در شهر سفید» یک پروژه استودیویی نیست و شرکت «آپین وی پروداکشنز» متعلق به دی‌کاپریو و جنیفر کیلوران برای تولید آن با استودیو برادران وارنر قرارداد امضاء کرده است.
این پروژه ابتدا توسط تام کروز و پولا واگنر از طریق شرکت آنها و پس از امضای قرارداد با شرکت پارامونت در هالیوود مطرح شد، اما قرارداد آنها سال 2004 فسخ شد. پارامونت سال 2007 حقوق اقتباس سینمایی از کتاب «شیطان در شهر سفید» را به خود اختصاص داد.
لئوناردو دی‌کاپریو به زودی بازی در «هوور» به کارگردانی کلینت ایستوود را آغاز می‌کند که فیلمی زندگی‌نامه‌ای درباره جی. ادگار هوور اولین رئیس پلیس فدرال آمریکا، اف‌بی‌آی است. او امسال دو فیلم «شاتر آیلند» و «آغاز» را روی پرده سینماها داشت.
دی‌کاپریو سه بار برای فیلم‌های «چه چیزی گیلبرت گریپ را می‌خورد»، «هوانورد» و «الماس خونین» نامزد اسکار بوده است.