وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تلاش یک میلیاردر برای خرید یک نوزاد !!

تلاش یک میلیاردر برای خرید یک نوزاد !!

تلاش میلیاردر پاکستانی برای خرید دختربچه سیل‌زده با اعتراض مردم رو‌به رو شد.

به‌گزارش «زن فردا» و به نقل از دیلی میل، یکی از افراد ثروتمند با توجه به خسارت‌هایی که خانواده‌های سیل‌زده پاکستانی دیده‌اند تلاش کرد تا دختر شیر‌خواره‌ای را از پدرش در پاکستان بخرد. پدر این دختر در پاسخ به اتهامی که متوجه او شده بود گفت: «درست است که من فردی فقیرم اما فرزندان خود را سرمایه تجارتم نمی‌کنم».

 
نوردارازخان که ساکن یکی از روستاهای شمال پاکستان است می‌افزاید: «ممکن است من حتی مجبور به گدایی هم بشوم اما محال است که به‌ فکر فروش فرزندان خود باشم». اما در مقابل جیمز کین میلیاردر، ۱۲۰۰دلار برای گرفتن سارا دختربچه سیل‌زده پاکستانی پیشنهاد داده است.

او در رابطه با اقدام خود گفت: «کار من تنها یک واکنش عاطفی در برابر درد و رنجی است که می‌بینم». اما خانواده سارا از این پیشنهاد به‌شدت خشمگین شده‌اند.

خان به شدت از رفتار این میلیاردر انتقاد کرده و گفت: «عقلایی نیست که من برای دیگران احترام قائل باشم اما به آن‌ها پیشنهاد گرفتن فرزندانشان درمقابل پول بدهم».

کین در یک فیلم ویدئویی که خبرنگاران شبکه «ای تی وی نیوز» آن را تولید کرده‌اند دیده‌ می‌شود که سارا را در بغل گرفته است. یکی از افراد حاضر در این صحنه می‌گوید؛« این کودک مدتی کمی پس از سیل به‌دنیا آمده است».

جیمز کین مدیریت موسسه حمایات از آسیب‌دیدگان سیل‌ها را به عهده دارد و حدود ۸۵۰ هزار دلار برای کمک به مناطق ویران شده کمک کرده است. او زمانی که این کودک درحال غذا خوردن است گفت: «خدای من نگاه کنید واقعا چقدر زیبا است. او به‌جای اینکه دنبال پدر و مادر کودک باشد مبلغی را برای خرید سارا پیشنهاد کرده و گفت: «به نظر من زندگی و حمایت بیشتری نزد من دارد».

 
کین همچنین به «رازنیم بیگم» مادر این کودک نیز پیشنهاد خرید داد. «رازنیم بیگم» گفت: «پس از پیشنهاد من مضطرب، ترسان و فکرم پریشان شده است». او توضیح داد: «من حاضرم خودم را بکشم تا اینکه دخترم را بفروشم». این خانواده به شدت از احتمال اینکه دخترشان از آن‌ها گرفته شود ترسیده‌اند. عمه سارا می‌گوید: «سیل اخیر نتوانست خانواده ما را نابود کند اما این میلیاردر با کارهای خود سعی در ویران کردن خانواده ما دارد».

به‌تازگی این میلیاردر ضمن پذیرش اشتباه خود گفته است: «من حق چنین رفتاری را نداشتم و منطقی هم نبوده‌ام». اما می‌افزاید: «اهالی منطقه ای که من دیدم به شدت رنج و آسیب دیده بودند و آب و غذا نداشتند. هر تلاشی برای دادن فرصت زندگی دوباره به آن‌ها تنها یک واکنش احساسی بوده و نه اقدامی منطقی».

 
گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که بالارفتن میزان فقر، بسیاری از خانواده‌های پاکستانی را مجبور به فروش کودکان و مخصوصا دختران برای انجام روابط نامشروع می‌کند. در همین خصوص شورای حقوق بشر پاکستان تاکید کرده است پدیده فروش کودکان بخاطر فقر است.
 
در برخی موارد فروش به کشورهای دیگر انجام می‌شود. بر اساس گزازش این شورا بالا رفتن بیکاری از عوامل موثر در فقر مردم است. همچنین گزارش‌ها نشان می‌دهد متوسط میزان بیکاری در پاکستان به بیش از ۱۵ درصد رسیده است و بسیاری از مردم این کشور معتقدند نسلی از حرام در پاکستان شکل می‌گیرد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره