وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ترس سلطان وحشت جهان از همه‌ چیز!

ترس سلطان وحشت جهان از همه‌ چیز!
استفن كینگ را به نام سلطان وحشت می‌شناسند. او استاد تبدیل كردن ترس‌های كاملا حقیقی بشر به امری خیالی است. ترس‌هایی كه از بدو آفرینش در لایه‌های پنهان وجود آدم‌ها ریشه كرده و با وجود این كه در زندگی امروز شاید محلی از اعراب ندارند، یك جایی از روح را می‌خلند. مانند جنون نویسنده‌ای كه به‌دلیل توهمات خود دست به جنایت می‌زند.
استفن كینگ همه این ترس‌ها را در قالب داستان‌های خیالی تجسم می‌كند و جالب این كه هیچ‌وقت دستش برای آفریدن یك داستان خیالی دیگر خالی نیست. او تقریبا پركارتر از هر نویسنده دیگری است، در همین یك سال گذشته او یك رمان به نام «زیرگنبد»‌ منتشر كرده كه حجمش بیش از هزار صفحه است.
 
در این داستان یك گنبد نامرئی روی شهری كشیده می‌شود و هر نوع رفت و آمد با مردمان شهر را قطع می‌كند، هیچ‌كس نمی‌تواند از این مرز نامرئی عبور كند، هیچ امواج ماهواره‌ای از آن رد نمی‌شود و هواپیماها و اتومبیل‌ها به خارج از این محدوده راهی ندارند. او یك كتاب دیگر هم در دست انتشار دارد كه درباره ترس، وحشت و دلهره‌های یك بازیكن بیسبال است. آخر او علاوه بر این‌‌كه یك نویسنده تمام وقت است، به بیسبال هم خیلی علاقه دارد.
بازار فروش امتیاز آثار كینگ برای تبدیل شدن به فیلم هم بسیار داغ است. استفن كینگ در حالی كه بیش از 200 داستان و رمان در ژانر دلهره نوشته، این موفقیت را داشته كه حداقل تبدیل شدن 50 عنوان از آنها را به فیلم ببیند و این یعنی یك موفقیت بی‌نظیر. همین الان 2 سریال تلویزیونی بر مبنای آثار او در حال تولید است و فیلم «مه» اثر فرانك دارابونت هم اخیرا بر مبنای یكی از آثار او اكران شد.
 
با فیلم‌هایی مثل مسیر سبز با شركت تام هنكس اثر فرانك دارابونت، درخشش با شركت جك نیكلسون اثر استنلی كوبریك، رهایی از شائوشنگ با شركت تیم رابینز اثر فرانك دارابونت هم كه همه آشنایی دارند، فیلم‌های درخشانی كه با سوژه‌هایی ناب خلق شده‌اند.
استاد وحشت كه حالا دیگر 63 ساله است، می‌گوید از همه چیز می‌ترسد و اعتقاد دارد كه شاید همین عاملی شد كه به سراغ نوشتن در این باره رفت و سعی كرد با نوشتن درباره ترس، خود ترس را از بین ببرد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره