وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جستجو برای یافتن كودكی كر و لال برای بازی در فیلم ایرانی

جستجو برای یافتن كودكی كر و لال برای بازی در فیلم ایرانی
فیلم سینمایی «این بچه به فروش می‌رسد» به كارگردانی خسرو ملكان، به زودی وارد پیش‌تولید می‌شود و علی اللهیاری مدیریت فیلمبرداری آن را به عهده دارد. كارگردان فیلم به دنبال كودك كرو لال برای بازی در این فیلم است.

«خسرو ملكان» در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی فارس در این باره گفت: شروع این پروژه بستگی به پیدا كردن شخصیت كودك فیلم دارد، چرا كه شخصیت اصلی فیلم كودكی پنج تا شش ساله است كه كر و لال است.
وی افزود: از آنجایی كه تلاش من این است تا از بهترین گزینه برای انتخاب بازیگر كودك استفاده كنم، شاید از كودكی كر و لال استفاده كردم.

این كارگردان سینما كه فیلمنامه «این بچه به فروش می‌رسد» را نیز به نگارش در آورده، با اشاره به مضمون آن، گفت: فیلمنامه از موضوعی اجتماعی برخوردار است و كمدی نیست. این فیلمنامه درباره كودكان است ولی برای كودكان نیست.
ملكان افزود: این فیلم سه بازیگر اصلی دارد كه دو مرد و یك زن هستند. امیدوارم بتوانم از بازیگران شناخته شده و مدنظرم در این كار بهره بگیرم.
به گفته كارگردان «این بچه به فروش می‌رسد»، پیش‌تولید این فیلم به‌زودی آغاز می‌شود تا فیلم برای حضور در بیست و نهم جشنواره فیلم فجر آماده شود.
وی گفت: تاكنون حضور علی اللهیاری مدیر فیلمبرداری و مصطفی مسچی مدیرتولید قطعی شده است.
پروانه ساخت «این بچه به فروش می‌رسد» به تهیه‌كنندگی و كارگردانی خسرو ملكان، امروز صادر شد.
ملكان فیلم‌های چون مادرزن سلام، عروسی مهتاب، طوبی را تاكنون كارگردانی كرده است.