وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

حضور غیاث‌الدین کاشانی در سریال «قلب یخی»

حضور غیاث‌الدین کاشانی در سریال «قلب یخی»
با پیوستن وحید جلیلوند به گروه بازیگران "قلب یخی"، محمد حسین لطیفی فصل دوم این سریال را جلوی دوربین می‌برد.
به گزارش شبکه ایران، تصویربرداری فصل دوم "قلب یخی" به کارگردانی محمد حسین لطیفی اول آذرماه در لوکیشن دفتر وکالت بهرنگ آغاز می‌شود.
وحید جلیلوند که با ایفای نقش غیاث‌الدین کاشانی در مجموعه تاریخی "نردبام آسمان" به چهره شناخته شده برای مخاطبان تلویزیون تبدیل شد، از جمله بازیگرانی است که برای حضور در این سریال قرارداد بسته است. علاوه بر جلیلوند تمامی بازیگران بخش اول نیز در فصل دوم "قلب یخی" حضور خواهند یافت.
هم اکنون گروه تولید مشغول تدارک آغاز تصویربرداری فصل دوم این مجموعه هستند و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده 25 آبان‌ماه یا اول آذر کار کلید خواهد خورد.
فصل دوم "قلب یخی" برخلاف خبرهایی که پیش از این منتشر شده بود، شامل 24 قسمت است و حامد عنقا نگارش 6 قسمت از آن  را به پایان رسانده است. در این فصل هم به لایه‌های دیگری از گروه‌های زیرزمینی و فراماسونری خارج از دنیای مدل لباس پرداخته خواهد شد.
"قلب یخی" اولین سریال ویژه شبکه نمایش خانگی که به تازگی قسمت دهم آن به بازار آمده است. در خلاصه داستان قسمت دهم آمده است: به فاصله کوتاهی از از تفتیش منزل ویدا توسط ماوران پلیس، حکم بازداشت او به جرم قتل چیستا صادر و پس از بازجویی های فنی برایش وثیقه سنگینی صادر می شود که فرهاد وثیقه را ارائه و ویدا را موقتا آزاد می‌کند.
 
در همین هنگام حامد را برای اجرای حکم 24 ساعت قبل از اعدام به سلول انفرادی می‌برند و از سویی دیگر تلاش مهرداد بهرنگ و ستاره برای یافتن مدارکی که دادستان را قانع کند تا حکم اعدام حامد را به تعویق بیندازد آغاز می شود و این در حالی است که حامد لحظه به لحظه به طناب دار نزدیک می شود و صبح روز اجرای حکم فرا می رسد و …
مجموعه "قلب یخی" به تهیه‌کنندگی سید کمال طباطبایی، حمید فرخ نژاد، حمید گودرزی، الناز شاکردوست، نسرین مقانلو، مهراوه شریفی نیا، آشا محرابی، سامیه لک، سیدمهرداد ضیائی، علیرضا کمالی، لیدا عباسی، حسین یاری و امین حیایی بازی می کنند.