وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آموزش ریمل زدن و کلک های آن

آموزش ریمل زدن و کلک های آن
قبلأ فقط یک  رنگ مشكی وجود داشت اما امروزه شما می توانید در تمام رنگ ها آنها را پیدا كنید. ریمل مشكی فقط برای بلند و پر نشان دادن مژه ها استفاده می شد.
اگر خواستید از ریمل های رنگی استفاده كنید توصیه می كنیم كه از رنگ های تیره تر مانند آبی ، سرمه ای یا سربی كه نقطه مقابل سبز و آبی هستند استفاده نمایید. ریمل های سبز و آبی بسیار غیر طبیعی جلوه می كنند.
ریمل به شكل ظرفی است كه دارای فرچه یا عصایی با انتهای برس مانند می باشد. بعضی از فرچه ها منحنی و بعضی صاف هستند و انتخاب آنها بسته به سلیقه و نظر شما دارد.

كلكهای ریمل :
1- برای بیشتر نشان دادن مژه ها چند عدد تك مژه مصنوعی به مژه های بالائی قبل از زدن ریمل اضافه كنید. بهترین راه اضافه كردن این مژه ها این است كه انها را با موچین برداشته? از طرف پهن ان بگیرید و در همان حالت چسب یا ژل مخصوص چسباندن را به مژه بزنید و چه تك مژه یا مژه كامل انرا از بیرون جشم میگذاریم.

2-قبل از گذاشتن مژه كامل و چسب زدن انرا با چشم اندازه بگیرید. اگر بلند بود از صمت داخلی به اندازه كافی قیچی كنید. بعد از گذاشتن مژه برای 10 ثانیه صبر كنید تا خشك شود. ریملهای ضد اب بیشتر حالت خشكی به مژه ها میدهد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره