وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهرام رادان پرکارترین بازیگران مرد سینمای ایران!

بهرام رادان پرکارترین بازیگران مرد سینمای ایران!
رادان چندی پیش با فیلم «کارناوال مرگ» میهمان سینماهای کشور بود. او در پروژه عظیم «راه آبی ابریشم» ساخته «محمد بزرگ نیا» بازی‌اش را به پایان رساند و در آینده فیلم‌های سینمایی…
وقتی به سینمای اکران نگاه می‌کنید، با مجموعه ای از چهره‌های آشنای سینما به اصطلاح کمدی روبه رو می‌شوید که جایی برای بازیگران نامی‌و کاربلد سینما نگذاشته اند و علاوه بر سینما، سوپرمارکت و تلویزیون را نیز قبضه کرده اند.
 
با این حال دانستن این که در بازار داغ تولید و تصویب پروانه ساخت فیلم، اهالی سینمای ایران که نامشان گاه برای تماشای یک فیلم کافی است، در روزهایی از فصل پاییز برگ ریز در حال انجام چه کاری هستند، خالی از لطف نیست.
 
به نقل از خبرآنلاین با نگاهی به جدول اکران متوجه می‌شوید که تک ستاره اکران در سینمای ایران «الناز شاکردوست» است، البته پرکاری شاکردوست خود او را هم ناراحت کرده چرا که او خود معترف به بی برنامگی شورای صنفی و معترض به فصل کنونی اکران است. در این گزارش اولویت اصلی ابتدا ستارگان و سپس پرکارترین بازیگران مرد سینمای ایران است.

رضا کیانیان
«نیش زنبور» آخرین فیلم به نمایش درآمده در سینماهای کشور از «رضا کیانیان» بود. این بازیگر سینما و تلویزیون، فیلم‌های سینمایی صدسال به این سال‌ها و هفت و پنج دقیقه را در نوبت اکران دارد. کیانیان به تازگی بازی اش را در پروژه عظیم «راه آبی ابریشم» به پایان برده است و هم اکنون مشغول بازی در فیلم «یک حبه قند» سیدرضا میرکریمی ‌است.

مهدی‌ هاشمی‌
هاشمی‌نیز بازی خود را در فیلم‌های سینمایی «مصائب چارلی» ساخته علیرضا سعادت نیا و «آقا یوسف» ساخته رفیعی به پایان رسانده و هم اکنون مشغول نقش آفرینی مقابل دوربین «کیانوش عیاری» است که فیلم جدید این کارگردان «خانه پدری» نام دارد. آخرین فیلم اکران شده از این بازیگر حرفه ای سینما فیلم «هیچ» بود که «هاشمی» بازی درخشانی را ارایه داد.

حمید فرخ نژاد
از فرخ نژاد فیلم «بیداری رویاها» چندی پیش در سینماهای کشور اکران شد و او فیلم‌های پوسته، همبازی، آتشکار و شب واقعه را در نوبت اکران دارد و فیلم «شب و قسم به دلتنگی» با بازی وی مراحل فنی خود را سپری می‌کند. فرخ نژاد پیشنهاد بازی در دو پروژه «فری کثیف» تهمینه میلانی و «سبب من» بهرام بهرامیان را پیش رو دارد.

حبیب رضایی
آخرین اثری که از رضایی اکران شد بی پولی نام داشت و او به تازگی برای ایفای نقش در تازه ترین پروژه سینمایی «فریدون جیرانی» با نام «من مادر هستم» قرارداد بسته است. بازی در پویانمایی «تهران 1500» یا همان «تهران 2121» آخرین فعالیت او در عرصه بازیگری به شمار می‌آید که این پویانمایی مراحل متحرک سازی و فنی خود را برای اکران در سینماها سپری می‌کند.

پارسا پیروزفر
پیروزفر چند سالی مشغول ایفای نقش در سریال «در چشم باد» بود و او را تا حدودی از سینما دورنگه داشت. «زن زیادی» آخرین فیلم اکران شده از وی در سال «1383» بود. پیروزفر فیلم «شبانه روز» را آماده اکران در سینماهای کشور دارد. به تازگی به وی بازی در پروژه «سفیر عشق» پیشنهاد شده است که اکبر صفرزاده کارگردان آن است.

شهاب حسینی
شهاب حسینی قرار است در فیلم «خانه پدری» کیانوش عیاری ایفای نقش کند. او به تازگی بازی‌اش را در جدیدترین ساخته «نیکی کریمی» با نام «سوت پایان» به پایان رساند و فیلم «برف روی شیروانی داغ» از آخرین فعالیت‌های وی به شمار می‌آید و فیلم‌های «آناهیتا»، «پرسه درمه» و «حوالی اتوبان» با بازی وی در انتظار اکران به سر می‌برد. آخرین فیلمی‌ که از او در سینما دیدیم «درباره الی» نام دارد. او هم اکنون مشغول بازی در فیلم «جدایی نادر از سیمین» است.

مصطفی زمانی
زمانی فیلم سینمایی «بدرود بغداد» را در نوبت اکران دارد و این فیلم امسال نماینده ایران در اسکار است. آخرین فیلم روی پرده رفته از وی کیفر بود. زمانی بازی اش را در فیلم «قصه پریا» به پایان رساند و هم اکنون مشغول بازی در فیلم «اینجا تاریک نیست» است و پیشنهاد بازی در فیلم‌های «سبب من» بهرام بهرامیان و «بانوی شهرما» ابراهیم حاتمی‌کیا را پیش روی دارد.

صابر ابر
ابر به تازگی بازی اش را در فیلم‌های سینمایی «سیزده 59» سامان سالور و «انتهای خیابان هشتم» علیرضا امینی به پایان رسانده است. او هم اکنون با فیلم «نخودی» میهمان سینماهای کشور است و این فیلم در جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان شرکت داشت. آخرین فیلم روی پرده با بازی وی، «هیچ» بود. ابر هم اکنون مشغول بازی در فیلم «دلتنگ که می‌شویم» پوریا آذربایجانی است و فیلم «تابستان عزیز» به کارگردانی امیرشهاب رضویان هم با بازی وی در جشنواره فیلم کودک و نوجوان رونمایی شد.

محمدرضا فروتن
فروتن که سال 87 به بازیگر پرکاری بدل شده بود در تلویزیون در سریال «از یاد رفته» فریدون حسن پور نقش آفرینی کرد. آخرین فیلمی ‌که از او در سینماهای کشور اکران شد «دموکراسی تو روز روشن» بود. فروتن در پروژه مشترک ایران و آذربایجان با نام «زمان معکوس» بازی‌اش را به پایان رساند. از او فیلم‌های سینمایی «می‌زاک» «شبانه روز»، «دیگری»، «پای پیاده» و «نیلوفر» در آینده اکران خواهد شد.

بهرام رادان
رادان چندی پیش با فیلم «کارناوال مرگ» میهمان سینماهای کشور بود. او در پروژه عظیم «راه آبی ابریشم» ساخته «محمد بزرگ نیا» بازی‌اش را به پایان رساند و در آینده فیلم‌های سینمایی «زادبوم»، «تهران1500» (تهران2121)، «پرنسیب» و «آدمکش» در سینماهای کشور با بازی وی اکران خواهد شد.

حامد بهداد
آخرین فیلمی ‌که از او اکران شد «هفت دقیقه تا پاییز» بود. بهداد بعد از ایفای نقش مقابل دوربین مسعود کیمیایی در فیلم «جرم» در جدیدترین ساخته «علیرضا امینی» با نام «انتهای خیابان هشتم» بازی کرد و سپس در فیلم‌های سینمایی «پرتقال خونی» سیروس الوند و «سعادت آباد» مازیار میری نقش آفرینی کرد. او فیلم‌های «لطفا مزاحم نشوید»، «زندگی با چشمان بسته» و «آدمکش» را درنوبت اکران دارد.

حسین یاری
آخرین فیلم اکران شده از یاری «کتونی سفید» در سال 1387 بود. سریال «قلب یخی» با بازی وی قسمت به قسمت وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود و این روزها مشغول بازی در این سریال است. تازه ترین اثر او بازی در فیلم «سعادت آباد» مازیار میری محسوب می‌شود.

امیر جعفری
کیفر آخرین فیلمی ‌بود که با بازی او در سینماها اکران شد. جعفری بعد از حضور متفاوت در مجموعه «زیرهشت» این روزها مشغول بازی در فیلم «آلزایمر» (نسیان) احمدرضا معتمدی است. او فیلم‌های «کلانتری غیرانتفاعی» و «نفودی» را در نوبت اکران دارد و قرار است در سریال نوروزی سال آینده با نام «توطئه فامیلی» نقش آفرینی کند.

پرویز پرستویی
آخرین فیلم اکران شده از پرستویی «کتاب قانون» بود که سال 88 روی پرده سینماها رفت و این بازیگر حرفه ای و کاربلد، فیلم سینمایی «صدسال به این سال‌ها» را در نوبت اکران دارد. اما این فیلم بنا به دلایلی هم چنان توفیق اکران را پیدا نکرده است! پرستویی چندی پیش بازی خود را در فیلم «سیزده 59» به کارگردانی سامان سالور به پایان رساند. او اکنون مشغول بازی در جدیدترین ساخته «سامان مقدم» با نام «باگت» است.

علی نصیریان
این پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون، در سینما کم کار شده است و آخرین فیلمی ‌که از او در سینما دیدیم «پستچی سه بار در نمی‌زند» حسن فتحی در سال 88 بود. نصیریان فیلم «شکارچی شنبه» را در نوبت اکران دارد و با این فیلم در جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان حضور داشت. وی چند ماهی است که مشغول بازی در سریال «زمین انسان‌ها» است. کارگردانی این سریال را «ابوالحسن داوودی» به عهده دارد.