وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کوتاه و خواندنی درمورد گران‌قیمت ترین خانه‌های دنیا

آپ داون كورت
این عمارت با قیمت 139 میلیون دلار در «ویندلزهام» در كشور انگلستان واقع است. این خانه در دو سال متوالی گران‌قیمت‌ترین خانه دنیا لقب گرفته است و هیچ شكی در آن نیست. دور تا دور این عمارت خالی از سكنه، 103 اتاق و پنج استخر قرار دارد و دارای یك سالن 50 نفره سینماست. در ساخت كف كتابخانه این قصر از 50 قیراط طلا استفاده شده است و راهروهای آن پوشیده از مرمر سرخ است. این عمارت دارای زمین اسكواش، سالن بولینگ و زمین تنیس اختصاصی است. كسی كه در این خانه زندگی كند احتیاجی به خروج از آن ندارد. مگر اینكه بخواهد با ملكه انگلستان كه در همسایگی او زندگی می‌‌كند ملاقات كند.

عمارت دولامیتای
با قیمت 125 میلیون دلار كه در ساحلی از درختان نخل واقع است، سومین خانه گران‌قیمت دنیا محسوب می‌‌شود و در فلوریدا قرار دارد. صاحب خوشبخت این خانه -دونالد ترامپ- است كه این عمارت 80 هزار فوت مربعی را در سال 2004 و در یك حراجی از یك مقام دولتی به قیمت 25/41 میلیون دلار خرید. این عمارت دارای سالن اجتماعات، گالری و هنرهای زیبا و استخر شنایی به طول 100 فوت است.


عمارت پورتابلو
قیمت این خانه نیز مثل عمارت سه بركه 75 میلیون دلار است. این خانه 3 قسمتی در كنار ساحل اقیانوس واقع است و در سال 2002 ساخته شده است. «پورتابلو» هشت اتاق خواب و 10 حمام با تجهیزات كامل دارد. و در فضایی كاملا مدرن احداث شده است. معماری منحصر به فرد این خانه انسان را به یاد صدف مارپیچ حلزون می‌‌اندازد. اتاق‌ها دور تا دور این صدف قرار دارند.

واتر فرانت استیت
قیمت این خانه 100 میلیون دلار است. این خانه در تركیه و در شهر استانبول درست كنار تنگه بسفر واقع است. واتر فرانت استیت در زمینی به مساحت 30‌هزار فوت مربع ساخته شده است و فضای مسكونی آن با وجود 64 اتاق كاملا بزرگ است. این خانه دارای مجسمه‌ها، گچ‌بری‌های مطلا و چلچراغ‌های كریستال است. واتر فرانت استیت یك اسكله اختصاصی منحصر به فرد نیز دارد.

استاروود استیت
قیمت این خانه 135 میلیون دلار است و در «كلورادو» واقع است. این خانه دارای سیستم امنیتی مرتبط با fbi و cia است و دارای استخر و جكوزی مسقف است و سقف آن به گونه‌ای نورپردازی شده است كه شخص شناگر فكر می‌كند زیر آسمان پرستاره است. این خانه دارای پاسیوی روباز، زمین تنیس، اتاق بیلیارد، سالن ورزش با تجهیزات كامل، اتاق تلویزیون و كتابخانه مجهز به پرژكتور و پرده سینما، اتوشویی، 15 اتاق خواب، شانزده حمام، چندین ساختمان كوچك‌تر و اتاق‌های میهمانان است. صاحب این خانه شاهزاده بندربن‌سلطان‌بن عبدالعزیز سفیر سابق عربستان در آمریكاست.


عمارت تاپ رك
درحال حاضر گران‌قیمت‌ترین خانه لندن و انگلستان محسوب می‌‌شود و قیمت آن 92 میلیون دلار تخمین زده شده است. این خانه برای یك كارخانه‌دار به نام «هالیس تاپ رك» بود.او ملیتی ترك‌تبار داشت. زمین این خانه 28 هزار فوت مربع است. این قصر نئوكلاسیك دارای پاركینگ زیرزمینی، پلكان مارپیچ بزرگ و شیك، 4 آشپزخانه و یك سالن بزرگ 80 فوتی است. این خانه دارای یك مركز تفریحی اختصاصی، استخر شنا، حمام عمومی و سونا و هشت‌هزار فوت زمین مرتع است. چندین آپارتمان نیز برای سكنا گزیدن میهمانان و خدمه در نظر گرفته شده است.


عمارت گلد كاست
قیمت این خانه نیز 65 میلیون دلار آمریكا تخمین زده شده است. عمارت گلدكاست در سان‌فرانسیسكو واقع است. نمای آن به سبك فرانسوی است و هنوز 2 سال دیگر تا پایان ساخت آن باقی است. این ویلای نئوكلاسیك و زیبا 2 سال پیش به قیمت 32 میلیون دلار فروخته شد و همسایه‌های آن نیز افرادی بسیار سرمایه‌دار و متمول هستند.


پی‌یر
پنت‌هاوس پی‌یر بر فراز یكی از گران‌قیمت‌ترین هتل‌های نیویورك قرار دارد. این آپارتمان تریبلكس دارای یك سالن جشن و یك سالن بزرگ با پنجره‌های فرانسوی با ارتفاع 20 فوت است كه منظره زیبای شهر پرزرق و برق نیویورك از آن دیده می‌‌شود. این خانه كه ملك شخصی سرمایه‌دار و نویسنده‌ای به نام «مارتین زیویگ» است یك كتابخانه مدرن، سردابی ویژه نگهداری نوشیدنی‌ها، پلكان مرمر سیاه و حمام‌های مرمرین دارد. قیمت این پنت‌هاوس 70 میلیون دلار است.

اوشن فرانت استیت
قیمت این خانه نیز 65 میلیون دلار آمریكاست و در «مالیبو» ساخته شده است. شاید این قیمت در ابتدا اندكی بالا به نظر برسد ولی وقتی ساختمان را از نزدیك‌ببینید می‌‌فهمید كه واقعا ارزش این پول را دارد. این عمارت 7 خوابه در كنار نماهای زیبایی از اقیانوس در زمینی به مساحت 28 هزار متر مربع بنا شده است و دارای پرتگاهی زیبا و اختصاصی با دو زمین سواركاری، یك استخر، یك زمین تنیس و ساحل اختصاصی است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره