وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پدری كه برای قتل دخترش آدمكش اجیر كرده بود

پدری كه برای قتل دخترش آدمكش اجیر كرده بود
14 شهریور ماه سال 84 مرد و زن میانسالی با حضور در فرماندهی انتظامی شهریار، ماموران را در جریان مفقود شدن دختر 18 ساله‌شان به نام «فرشته» قرار دادند. آنان به ماموران گفتند كه دختر‌شان پس از آن كه از منزل خارج شده، هرگز به منزل بازنگشته است.
با تشکیل پرونده مقدماتی، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی استان تهران قرارگرفت.
تحقیقات كارآگاهان برای روشن شدن زوایای پنهان این مفقودی ادامه داشت‌ تا اینكه در بررسی از اعضای خانواده‌ و دوستان این دختر نوجوان دریافتند كه این دختر 18 ساله هیچ مشكلی با دوستان و خانواده‌ خود نداشته و بنا به دلایل نامعلومی از منزل خارج شده و دیگر بازنگشته است.
با وجود ادامه بررسی‌ها به دلیل نبود سرنخ ازاین دختر، پرونده‌ مفقودی «فرشته» راه به جایی نبرده و‌ مسكوت ماند.
در شهریور ماه سال جاری كارآگاهان پلیس آگاهی در پیگیری پرونده‌های معوقه بار دیگر بررسی پرونده‌ مفقودی «فرشته» در دستور كار قرار دادند.
آنان با احضار مجدد والدین «فرشته»، با سخنان ضد و نقیض پدر این دختر نوجوان مواجه شده و احتمال جنایت خانوادگی در ذهن ماموران نیروی انتظامی قوت گرفت.
كارآگاهان پلیس آگاهی با مراجعه به منزل این دختر نوجوان دریافتند كه پدرش پس از این كه از فرماندهی انتظامی خارج شده دیگر به خانه باز نگشته و متواری شده است.
با متواری شدن پدر این دختر شبهه كه پدر این خانواده‌ از سرنوشت دختر نوجوانش با خبر است، مورد بررسی قرار گرفت.
سرانجام ماموران پلیس آگاهی در اولین روز از آبان ماه سال جاری محل اختفای پدر این خانواده‌ به نام «علی اصغر» را در اقداماتی اطلاعاتی و فنی در رباط كریم شناسایی و وی را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل كردند.
این متهم در تحقیقات اولیه منكر هرگونه ارتباط با ماجرای مفقود شدن دختر نوجوان خود شد و به كارآگاهان، گفت كه از پنج سال پیش كه دختر 18 ساله‌اش مفقود شده، هیچ اطلاعی از وی ندارد.
سرانجام پدر این دختر نوجوان در دام تناقض‌گویی‌های خود گرفتار شد و پرده از راز قتل فرزندش برداشت.
وی در اعترافات خود با تاكید بر اینكه با دختر نوجوانش اختلاف سلیقه داشته، توضیح داد كه بارها به دلیل اختلاف سلایق با «فرشته» مشاجره كرده است.
بنابر اظهارات این متهم، «علی اصغر» به دلیل اختلاف سلیقه از دختر نوجوانش دلگیر و عصبانی بوده و به همین دلیل این پدر سنگدل، مرد افغانی 33 ساله‌ای به نام «عیسی» برای به قتل رساندن «فرشته» اجیر می‌كند.
«عیسی» در قبال گرفتن مبلغ اندكی پول قبول می‌كند كه این دختر 18 ساله را به قتل برساند.
این پدر سنگدل، در ادامه اعترافات خود به كارآگاهان گفت كه طبق قرار قبلی با «عیسی» شبانه «فرشته» را به یكی از بیابان‌های امین‌آباد برده و دختر 18 ساله‌اش را به دست قاتل می‌سپارد.
با اعترافات صریح این پدر سنگدل، كارآگاهان پلیس آگاهی به سراغ «عیسی» رفته و وی را در منزلش دستگیر می‌كنند.
«عیسی» در اعترافات خود پول را انگیزه به قتل رساندن این دختر نوجوان عنوان كرد و ادامه داد: «طبق قرار قبلی پس از این كه «علی اصغر»، «فرشته» را به محل مورد نظر كشاند، این دختر نوجوان را تحویل من داد و خود از محل دور شد.»
وی در ادامه اعترافات خود عنوان كرد كه در حالی كه این پدر سنگدل، چند متر آن طرف‌تر در حال قدم زدن بود، من بدون در نظر گرفتن فریادها و التماس‌های «فرشته» ضرباتی را به ران، قلب این دختر نوجوان وارد كردم.
بنا بر اظهارات «عیسی» وی پس از اینكه «فرشته» را با ضربات متعدد چاقو از پای در آورد جسد او را در همان حوالی دفن می‌كند.
با توجه به اظهارات صریح «عیسی» كارآگاهان در بررسی صحنه جرم توانستند پس از پنج سال از اعلام مفقودی دختری 18 ساله به نام «فرشته» جسد وی را از میان خاك‌های بیابان، امین‌آباد بیرون كشند.
 دو متهم این پرونده‌ پس از بازسازی صحنه جرم به همراه پرونده‌ متشكله تحویل مقام قضایی شدند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره