وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نظر مردان درباره انواع مد و پوشش زنانه چیست؟

نظر مردان درباره انواع مد و پوشش زنانه چیست؟

مردان در مورد مدهای زنانه چگونه فکر میکنند:
همه ما میدانیم که برخورد زن ها و مردها نسبت به مد چگونه است .آنچه ما خانمها میپسندیم مردها از آن بدشان میاید. آنها مدگرایی را درک نکرده و فکر میکنند ما بیش از حد تسخیر مدگرایی شده ایم.احتمالا حق با انهاست اما آیا آنها نیز به همان اندازه مسخ انواع ماشین و فوتبال نشده اند؟ بنابراین آنها نمیتوانند بدرستی درمورد ما قضاوت کنند. اما با این وجود ما همچنان مشتاقیم بدانیم آنها در مورد ظاهر ما چه فکر میکنند و میخواهیم بدانیم چه دوست دارند.
به دنبال تحقیقات اخیر که توسط مجله"سلامت مردان" انجام شده است، مردها وقتی خانمها دامن ، پیراهن و کفش پاشنه بلند میپوشند خوششان میاید درحالیکه نسبت به تونیک و شلوار و زیورالات بی تفاوت هستند. خب بیایید به جزییات بپردازیم.

دامن:
بیش از 75 درصد مردان عقیده دارند که زنان باید بیش از هر ایتم دیگری در پوشاک دامن و پیراهن بپوشند و دامن هایشان نیز نباید خیلی کوتاه باشد واگر چاک دارد چاک ان باید در طرفین باشد.
 

شلوار:
مردان عقیده دارند که پوشیدن شلوار مناسب محل کار و یا تردد در اطراف شهر میباشد.اما آنها واقعا میخواهند که همسرشان برایشان دامن بپوشد نه شلوار و تیپ مردانه.

نظر مردان درباره انواع مد و پوشش زنانه چیست؟

و اما وقتی زن ها شلوار کشی و کفش پاشنه بلند میپوشند خیلی خوششان میاید.

پیراهن:
100 درصد از مردان زن ها را در پیراهن بیشتر دوست دارند.زیرا پیراهن برای زن ها در هر سنی چذابیت زنانه دارد.پیراهن های مشکی نیمه کوتاه بهترین انتخاب هستند.
 

تنها 25 درصد از مردان از پیراهن های ماکسی خوششان میاید

میدانم کمی عجیب بنظر میرسه اما تعداد معدودی از مردان از تونیک خوششان میاید.اکثریت فکر میکنن که تونیک گشاد بوده و زیبایی زن را به خوبی نشان نمیدهد.

رنگ لباس:
مردها پارچه های تک رنگ را ترجیح میدهند.عکس ها و رنگ های گوناگون به آنها اجازه تمرکز بر خانم ها را نمیدهد.
 

کفش:
65درصد از مردها دوست دارند که خانم همراهشان کفش پاشنه بلند بپوشد و تنها 20 درصد گفته اند که کفش کتانی یا بدون پاشنه نیز برایشان فرقی نمیکند.
 

جواهرالات:
اگر تعداد کمی جواهرالات استفاده کنید مردها از آن خوششان میاید اما آنها نمیخواهند بدانند که جنس آن چیست و چقدر ارزش دارد.
 

این حقایق جالب هستند اما اغلب ما بخاطر مردان همراهمان لباس نمیپوشیم. ما برای خودمان و دوستانمان لباس میپوشیم(باید اقرار کرد!). علاوه بر این میبایست هر زن سبک خاص خودش را که وابسته به نظر فرد دیگری نیست را داشته باشد. فقط خودتان باشید و مردتان از ان خوشش خواهد آمد!

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره