وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ازدواج یک کشیش با 13 دختر کم سن و سال !!

ازدواج یک کشیش با 13 دختر کم سن و سال !!
«اوپرا ونفری» مجری سرشناس آمریکایی در آخرین برنامه تلویزیونی خود، داستان «تونی الامو» کشیش آمریکایی و رهبر یک گروه مسیحی منحرف که با 13 دختر کم سن و سال ازدواج کرد را فاش کرد.
گفتنی است در برنامه خانم اوپرا، تصاویری از خانه شخصی این کشیش آمریکایی پخش شد و در آن با یکی از همسران وی گفتگویی انجام شد. او در این گفتگو فاجعه زندگی با «تونی الامو» را بیان کرد و گفت: من تنها همسر «تونی» نبودم. پدرم با عقایدی که داشت، به اجبار مرا در 13 سالگی به ازدواج وی در آورد اما در 15 سالگی فرار کردم.

وی در ادامه افزود: پدرم به دلیل علاقه و شیفتگی که به این گروه منحرف داشت، به طور کامل مطیع «تونی الامو» شده بود، همین امر موجب شد که مرا به ازدواج این مرد دیوانه در آورد. پس از فرار کردنم، «تونی الامو» لو رفت و توسط پلیس آمریکا بازداشت شد.

 
قاضی دادگاه ایالت آرکنسو او را محاکمه و به 175 سال حبس محکوم کرد. اتهام وی ازدواج با بیش از 12 دختر زیر 15 سال بود. کوچک ترین آنها هشت سال سن داشت.
«اوپرا ونفری» در برنامه هفتگی خود موفق شد چهار تن از همسران «تونی الامو» را دعوت کند تا از خاطرات تلخ خود با این کشیش جنایتکار سخن بگویند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره