وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ورود مایکروسافت به دنیای خودورسازی

دو شرکت خودروسازی Ford و Hyundai با استفاده از نرم‌افزار جامع مایکروسافت سالانه بیش از هشت میلیون خودرو تولید و روانه بازارهای جهانی می‌کنند.

شرکت مایکروسافت در سئول،‌ پایتخت کره جنوبی اعلام کرد که نسخه جدید نرم‌افزار Windows Automotive را برای گروه خودروسازی Hyundai Kia Automotive که هم‌اکنون عنوان پنجمین شرکت خودروساز جهان را از آن خود کرده، ارایه خواهد داد.
شرکت مایکروسافت هم‌اکنون همکاری مشابهی را با شرکت خودروسازی Ford Motor انجام می‌دهد و نرم‌افزار Sync را در اختیار آن‌ها گذاشته است تا از این طریق امکان استفاده از فرمان‌های صوتی و استفاده از تلفن‌همراه در اتومبیل‌های Ford برای راننده‌ها فراهم شود.
طبق اخبار رسیده، دو شرکت خودروسازی Ford و Hyundai با استفاده از نرم‌افزار جامع مایکروسافت سالانه بیش از هشت میلیون خودرو تولید و روانه بازارهای جهانی می‌کنند.
از مهم‌ترین رقبای مایکروسافت در این زمینه می‌توان به OnStar شرکت General Motors و Johnson Controls و QNX Software شرکت Harman International اشاره کرد.
سیستم‌هایی که بر پایه نرم‌افزارهای خودروسازی مایکروسافت طراحی می‌شوند، در گروه خودروسازی Fiat در اروپا و آمریکا جنوبی و 12 مدل از خودروهای Ford در آمریکا شمالی عرضه می‌شود.
قرار است نخستین نمونه‌ از خودروهای Hyundai Kia با نرم‌افزارهای مایکروسافت در سال 2010 وارد بازارهای آمریکا شود.

 

پایگاه فرهنگی هنری ایران ناز