وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ماه عسل خونین با مرگ عروس پایان یافت !!

ماه عسل خونین با مرگ عروس پایان یافت !!
قتل زن تازه ازدواج کرده سویدی در کیپ تاون افریقای جنوبی سوالات زیادی را در مورد عدم موفقیت در کاهش خشونت وقتل در افریقای جنوبی چند ماه پس از گذشت جام جهانی فوتبال بر انگیخته است. قتل وحشیانه آنی دوانی ۲۸ ساله که برای ماه عسل همراه شوهر خود شرین ۳۱ ساله سایه یاس را بر تلاش برای کاهش آمار خشونت در این کشور افکنده است.
ظاهرا دو مرد مسلح با متوقف کردن تاکسی حامل این زوج جوان آنها را زندانی می کنند. بعد از یک ساعت مرد را آزاد کرده اما آنی را نزد خود نگه می دارند. چند ساعت بعد و با در جریان قرار گرفتن پلیس جسد عروس جوان در جنوب شرق کیپ تاون پیدا می شود. تنها گفته شده آنی بر اثر گلوله ای که به قفسه سینه اش اصابت کرده کشته شده است.
تحقیقات در این باره ادامه دارد و نتایج کالبد شکافی نیز هنوز منتشر نشده است. میزان جرم و جنایت در افریقای جنوبی در بالاترین رده جهانی قرار دارد و روزی ۴۶ قتب در این کشور رخ می دهد که داستان اخیر می تواند روی صنعت توریسم این کشور که با جام جهانی فوتبال کمی رو به بهبود رفته بود تاثیر منفی بگذارد.
ظاهرا مرد ۲۶ ساله ای در رابطه با قتل آنی دوانی بازداشت شده اما پلیس درصد کمی را برای قاتل بودن وی در نظر گرفته است. شوهر آنی میلیونر با تابعیت انگلیسی است که برای ماه عسل به افریقای جنوبی رفته بودند.
شرین دوانی اهل بریستول انگلیس بوده و میلیونر است.