وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نگرانی روسیه از آینده روابط با آمریکا

نگرانی روسیه از آینده روابط با آمریکا
نتایج انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا و شکست دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان این کشور، نگرانی‌های زیادی در میان سیاستمداران غربگرای روسیه در خصوص آینده «reset» روابط مسکو- واشنگتن به وجود آورده است. مقامات روسیه افزایش نفوذ جمهوری‌خواهان در آمریکا را تهدیدی برای از سرگیری روابط این کشور با روسیه دانسته و از آن هراس دارند.
به گزارش روسیران، پس از اعلام نتایج انتخابات اخیر در آمریکا، سرگی مارکوف، نماینده مجلس دومای روسیه و عضو حزب «روسیه واحد» اعلام کرد که توصیه خود به پارلمان روسیه مبنی بر تصویب پیمان استارت جدید را تا زمانی که وی احتمال تصویب آن در سنای آمریکا را ارزیابی نکرده است، پس خواهد گرفت.
همچنین، کنستانتین کاساچف، رئیس کمیته امور بین‌الملل دوما نیز اظهار داشت: “اگر در چند هفته آتی، آمریکایی‌ها موفق به تصویب این پیمان با نمایندگان فعلی سنا نشوند، شانس آنها برای تصویب آن در ترکیب جدید سنا کاهش خواهد یافت”. وی معتقد است که با روی کار آمدن ترکیب جدید در سنای آمریکا، برای اوباما انجام سیاست «reset» روابط با روسیه سخت‌تر خواهد شد.
ویکتور کرمنچوک، معاون مدیر انستیتو آمریکا و کانادا در مسکو معتقد است که پیروزی جمهوری‌خواهان در آمریکا این احساس را ایجاد کرد که نباید به آمریکا و سیاست‌های اوباما اطمینان کرد، چرا که اکثریت آمریکایی‌ها سیاست‌های او را قبول ندارند.
به نظر می‌آید با شکست دموکرات‌ها در انتخابات میان‌‌دوره‌ای کنگره آمریکا، باید منتظر چالش‌هایی میان اوباما و سنا، به خصوص در زمینه مسائلی چون پیمان استارت جدید و نیز «reset» روابط روسیه- آمریکا بود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره