وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

میوه ای فوق العاده برای درمان آرتروز

میوه ای فوق العاده برای درمان آرتروز
اگر آرتروز دارید و به دنبال بهبود دهنده های طبیعی هستید از این میوه میل کنید و …

مصرف انگور در درمان آرتروز موثر است
مریم مراداف متخصص تغذیه گفت: مصرف انگور در درمان آرتریت روماتوئید، بهبود دهنده علائم آرتروز، در درمان اختلالات ادراری و كاهنده فشار خون مؤثر است.

این متخصص تغذیه افزود: انگور میوه‌ای انرژی زا و نشاط آور است كه از دیرباز در درمان آرتروز و روماتیسم استفاده می‌كردند.

وی گفت: این میوه ، «مدر» و دارای خواص پاك كنندگی، تقویت و جوان سازی بدن است. انگور همچنین دارای مقادیر فراوان فیتونوترینت‌ها و پتاسیم است و نیز نسبتاً قند فراوانی دارد.

این متخصص تغذیه و رژیم درمانی كلینیك نواندیشان تغذیه اضافه كرد: انگور حاوی مواد مغذی نظیر و یتامین k ، الائیك اسید ، آنتوسیانیدها ، فیبر و فلاوونوئیدها است. انگور خشك شده یا كشمش یك منبع غنی پتاسیم محسوب می‌شود.

مراداف گفت: انگور میوه‌ای شیرین است و علت شیرینی آن میزان بالای قند آن است به طوری كه حدود 15 تا 25 درصد انرژی این میوه از قند‌های گلوكز و فروكتوز تأمین می‌شود، با این وجود نمایه گلایسمیك این میوه پایین است و در نتیجه میزان قند خون را به آهستگی افزایش می‌دهد.

این متخصص تغذیه افزود: تحقیقات نشان داده مصرف منظم انگور چند بار در هفته به كاهش ریسك سرطان‌های ناشی از آلودگی محیطی كمك می‌كند.انگور با تركیبات سرطان زا مبارزه می‌كند ، بهبود دهنده علائم آرتروز است و در درمان اختلالات ادراری مفید است، همچنین كاهنده فشار خون است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره