وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پراید برقی، زیر 15 میلیون تومان

پراید برقی، زیر 15 میلیون تومان
برآورد اولیه برای قیمت پراید برقی که باطری آن با هر بار شارژ بتواند مسافت 200 کیلومتر را طی کند، زیر 150 میلیون ریال است.

به گزارش موج مجید فهیمه امیری قائم مقام شرکت مگاموتور، با اعلام این خبر گفت: خودرو الکتریکی سایپا که بر روی محصول هاچ بک پراید پیاده شده است می‌تواند با سرعتی بین 80 تا 100 کیلومتر در ساعت حرکت کند.

وی ادامه داد: باطری این محصول از نوع لیتیومی است و در هر بار شارژ کردن آن با تجهیزات خاص به 10 تا 15 دقیقه زمان نیاز دارد. همچنین برای شارژ با برق شهری شش تا 6.5 ساعت زمان برای تحقق یک شارژ کامل نیاز است.

فهیمه امیری گلوگاه تولید خودروهای برقی را مسئله باطری این خودروها دانست و اظهار داشت: باطری این خودروها از سه جنبه حجم، قیمت و بازیافت بسیار حائز اهمیت است و باطری سازان داخلی باید بر روی انتقال تکنولوژی تولید اینگونه باطری ها به منظور رشد و توسعه تولید خودروهای الکتریکی در کشور کار کنند.

عضو هیات مدیره شرکت مگاموتور در پاسخ به اینکه به چه دلیل این شرکت تولید نمونه اولیه خودروهای الکتریکی سایپا را عهده دار شده است؟ گفت: همانطور که می دانید مگاموتور متولی و تولیدکننده قوای محرکه خودروهای گروه خودروسازی سایپا است و به عنوان تامین کننده نیرو، باید بر روی نیروهای مختلف و موجود جهان کار کند.

مهندس فهمیه امیری در پایان از موفقیت پراید الکتریکی در تست های اولیه خبر داد و انجام تست های نهایی، تولید انبوه و زمان عرضه آن را منوط به تصمیم گیری مدیران ارشد گروه سایپا و وزارت صنایع و معادن دانست.

یادآور می شود: باتری‌های این خودرو در محفظه صندوق عقب خودرو قرار می گیرد و برای سفرهای درون شهری بسیار مناسب می باشد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره