وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

هری‌ پاتر مرد (+عکس )

آخرین نیوز: هر روزه صدها نفر از گردشگران به سر این قبر می‌آیند و در کنار سنگ مزارش عکس می‌گیرند.

به گزارش شبکه ایران به نقل از سایت ایزی‌دستی‌نیشن، قبر یک سرباز انگلیسی به‌خاطر تشابه اسمش با هری‌پاتر؛ قهرمان داستان‌های رولینگ مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است.

نکته جالب اینکه، هیچ ارتباطی بین این سرباز و هری‌پاتر مجموعه داستان‌های “جی.کی.رولینگ” وجود ندارد. با این حال هر روز صدها نفر از گردشگران به سر قبر این سرباز می‌آیند و خود را با گرفتن عکس یادگاری مشغول می‌کنند.

آنگونه که عنوان شده، این قبر سرباز بریتانیایی که در سال 1939 کشته شده، پنج سال پیش مورد توجه مردم قرار گرفته است. حتی شهرداری این محل نیز آن را در لیست جاذبه‌های توریسی قرار داده است.

 
هری‌ پاتر مرد  (+عکس )
لازم به ذکر است “دانیل رادکلیف” که نقش «هری پاتر» را از نوجوانی در مجموعه فیلم‌های برگرفته از مجموعه رمان رولینگ بازی کرده، به تازگی ضمن اعلام خستگی از نقش‌آفرینی چندین ساله در این فیلم، به علاقه‌مندان این پسر جادوگر اطمینان داد که قسمت دیگری از این مجموعه در کار نخواهد بود.

همچنین مجموعه سینمایی “هری پاتر” که هم‌اکنون قسمت آخر را روی پرده دارد، با فروش جهانی ‌٥ میلیارد و ‌٤١٧ میلیون دلار پرفروش‌ترین مجموعه فیلم‌ تاریخ سینمای جهان است و در جایگاهی بالاتر از «جیمز باند» قرار دارد. علاوه بر این، بخش پایانی این فیلم نیز با استقبال درخور توجه مخاطبان رو‌به رو شده است.

“هری پاتر” نام مجموعه رمان‌های فانتزی است که به وسیله “جی.کی.رولینگ” نوشته شده‌ و در آن ماجراهای جادوگر نوجوانی به نام هری‌پاتر به همراه دوستانش رون ویزلی و هرمیون گرنجر مورد پرداخت قرار گرفته است.

“هری پاتر و سنگ جادو”، “هری پاتر و تالار اسرار “، “هری پاتر و زندانی آزکابان”، “هری پاتر و جام آتش”، “هری پاتر و محفل ققنوس”، “هری پاتر و شاهزاده دورگه” ،”هری پاتر و یادگاران مرگ” عنوان کتاب‌های این مجموعه رمان محسوب می‌شوند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره