وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

هواپیما ربایی در پرواز تهران دمشق

هواپیما ربایی در پرواز تهران دمشق
سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران جزئیات ماجرای هواپیماربایی را که قصد داشت با ادعای واهی، خلبان پرواز 517 در مسیر تهران – دمشق را وادار به فرود در کشور دیگری کند، تشریح کرد.
شاهرخ نوش آبادی امروز شنبه در گفتگو با مهر گفت: هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به شماره پرواز 517 که دیروز تهران را به مقصد دمشق ترک کرده بود، در نزدیکی شهر دمشق با ادعای واهی یکی از مسافران مبنی بر اینکه بمبی در اختیار دارد و این هواپیما باید در کشور دیگری به زمین بنشیند، مواجه شد.
وی افزود: پس از مطرح شدن این ادعا، امنیت پرواز وارد عمل شده و موضوع را با خلبان درمیان می گذارد. خلبان نیز به سرعت از برج مراقبت فرودگاه دمشق خواستار فرود می‌شود.
نوش آبادی توضیح داد: در همین حین، امنیت پرواز با فرد مورد نظر وارد مذاکره و پس از فرود هواپیما، مشخص می‌شود که ادعاهای این فرد واهی بوده است.
سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا این فرد سلاح سرد و گرم نیز به همراه خود داشته است، گفت: براساس گزارشهای رسیده، این فرد هیچ چیزی دراختیارش نبوده و ظاهرا این اقدام به دلیل مشکل روانی وی انجام شده است.
وی در پایان اظهارداشت: پس از پایان این ماجرا، فرد مورد نظر در فرودگاه دمشق توسط مراجع ذی صلاح دستگیر می‌شود، ضمن اینکه در این ماجرا هیچ آسیبی به مسافران پرواز 517 وارد نشد.