وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سرو مخفیانه غذاهای حلال درمجلس انگلیس

سرو مخفیانه غذاهای حلال درمجلس انگلیس
روزنامه دیلی اکسپرس فاش کرد ، غذاهای تهیده شده از گوشت حلال به صورت مخفیانه در غذا خوری های مجلس عوام انگلیس عرضه می شود .

به نوشته این روزنامه مسئولان عرضه غذا در پارلمان انگلیس اعتراف کردند، گوشت مرغهای ذبح شده بر اساس شریعت اسلامی بدون اطلاع آنها وارد مجلس عوام شده است .

این روزنامه افزود گسترش فروش مواد غذایی حلال در غذا خوری ها؛ بیمارستانها و فست فودهای انگلیس با مخالفت نمایندگان این کشور مواجه شده است ؛ به طوری که آنها خواستار کنترل شدیدتری بر روی مواد غذایی شده اند.
 
گزارش هایی که پیش تر منتشر شده است ؛ نشان می دهد که غذاهای تهیه شده با گوشت حلال در مدارس ؛ بیمارستانها؛ پاركها و اماکن ورزشی معروف انگلیس از جمله ورزشگاه ویمبلی لندن ؛ پیست اسب سواری اسکات و ورزشگاه رگبی تویکنهام به فروش می رسد .

بر اساس این گزارش ها مسئولان  ویتبرد بزرگترین مجموعه هتلها و غذا خوری های انگلیس اعلام کرده اند که بیش از سه چهارم گوشت مرغهای مورد استفاده آنها حلال است .
 
همچنین در بیمارستانهای دولتی انگلیس از جمله گای وسانت توماس در لندن غذاهای حلال در اختیار بیماران قرار می گیرد .

استقبال مردم كشورهای اروپایی به ویژه فرانسویان از غذاهای حلال باعث شده است تا تعداد رستوران هایی كه در این كشورها غذای حلال عرضه می كنند به طور چشمگیری افزایش یابد.