وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تولد یک ستاره دریایی بسیار عجیب

تولد یک ستاره دریایی بسیار عجیب
نوعی ستاره دریایی عجیب که کاملا شبیه به یک تخم مرغ نیمرو ویژه صبحانه است به تازگی با موفقیت در اسارت متولد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بی شک تخم نیمرو صبحانه ای بسیار اشتها برانگیز است اما اگر این تخم مرغ نیمرو در واقع یک گونه عجیب از ستاره دریایی باشد شاید بهتر است که در مورد خوردن آن تجدیدنظر کرد.

این ستاره دریایی تخم مرغ نیمرویی به تازگی در اسارت متولد شده است و یک عکاس به نام “توربن وبر” توانست از این مخلوق عجیب عکسبرداری کند.

ستاره های دریایی که به طور طبیعی در دریای مدیترانه زندگی می کنند به سرعت تکثیر می شوند اما زمانی که به اسارت گرفته می شوند به طور باورنکردنی به سختی پرورش و تکثیر پیدا می کنند، اما پرسنل باغ وحش “باسل” در سوئیس با ایجاد شرایط محیط زیست طبیعی این موجودات دریایی موفق شدند گروه جدیدی از ستاره های دریایی را به دنیا آورند.

 

تولد یک ستاره دریایی بسیار عجیب

یک عضو این گروه پرورش و تکثیر این بچه ستاره های دریایی تخم مرغ نیمرویی در این خصوص اظهار داشت: “تکثیر و پرورش ستاره دریایی یک مبارزه واقعی است چرا که آنها تنها در نقاط بسیار دور دریا زندگی می کنند و حمل آنها بسیار دشوار است. بنابراین، ما با استفاده از لامپهای روشنایی روز، آکواریم آنها را به گونه ای روشن کردیم که شبیه به نور روز واقعی باشد و به این ترتیب توانستیم محیط زیست طبیعی آنها را بازسازی کنیم. بچه ستاره های دریایی بسیار کوچک هستند و طول آنها تنها به چند سانتیمتر می رسد.”

براساس گزارش دیلی میل، قطر این ستاره دریایی هایی تخم مرغی نیمرویی در زمان رشد کامل می تواند به حداکثر 35 سانتیمتر برسد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره