وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بخش دوم هری پاتر 7 مثل یك فیلم جنگی است

بخش دوم هری پاتر 7 مثل یك فیلم جنگی است
دانیل رادكلیف درباره‌ی جدید‌ترین فیلم از سری هری‌پاتر با عنوان فرعی هدیه‌های مرگ گفت: بخش دوم این پروژه‌ی سینمایی به علت اكشن زیاد و مخاطره آمیز بودن اعمال بازیگرانش، مثل یك فیلم جنگی است.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رادكلیف كه در سری آثار هری‌پاتر به عنوان بازیگر اصلی نقش‌آفرینی كرده است افزود: پایان هری پاتر برای بسیاری از مخاطبان با شوك بسیار همراه بوده است.این بازیگر در گفت‌وگو با امپایر آنلاین گفت: تماشای دو بخش پایانی هری‌پاتر برای بسیاری از طرفداران با سختی همراه خواهد بود.
این فیلم به كارگردانی «دیوید یاتس» و توسط «دیوید هیمن» تهیه و تولید می شود. فیلمبرداری بخش اول قسمت جدید مجموعه‌ی «هری پاتر» از اوایل سال میلادی گذشته آغاز شده است. هری پاتر و هدیه‌های مرگ بر گرفته از هفتمین کتاب از مجموعه داستان‌های هری پاتر نوشته «جی کی رولینگ» است. ساخت این پروژه به کارگردانی دیوید یاتس آغاز شده و استیو کلاوز نیز نگارش فیلمنامه‌ی آن را بر عهده داشته است.
این فیلم در دو قسمت مجزا تولید می‌شود و قسمت اول آن 19از نوامبر 2010 اكران شده و قسمت دوم آن ماه 15جولای سال 2011 میلادی در سینماهای آمریکا اکران می‌شود. در این فیلم نوع ظاهر و پوشش شخصیت‌ها نسبت به فیلم‌های قبلی تفاوت قابل توجهی خواهند داشت. خواننده اصلی گروه موسیقی « قیصر چیفس» انگلیس در جدیدترین قسمت از سری فیلم‌های «هری پاتر» بازی خواهد كرد.
«ریكی ویلسون» در این فیلم نقش كوچكی در كنار «دانیل رادكلیف» و «روپرت گرینت» خواهد داشت.
قسمت قبلی سری فیلم‌های «هری پاتر» با نام «شاهزاده نیمه اصیل» در سال 2009 با فروش 507 میلیون پوند پرفروش‌ترین فیلم سال سینمای این كشور شد.
هفتمین قسمت مجموعه هری پاتر قسمت پایانی آن خواهد بود. شركت فیلم‌سازی «برادران وارنر» اعلام كرد، نسخه جدید «هری پاتر» را درقالب سه بعدی به اكران می‌رساند. بنابر این گزارش، نسخه جدید هری پاتر با عنوان فرعی هدیه‌های مرگ به دو شكل سینمایی و سه بعدی اكران می شود. هر بخش از این پروژه سینمایی در صورت تغییر فورمت به قالب سه‌بعدی، هزینه‌ای 5 میلیون دلاری را متحمل خواهد شد.
«دانیل رادکلیف»، متولد 23 ژوئیه 1989 در لندن، برای بازی در نقش "هری پاتر" در سری فیلم‌های این شخصیت جادویی به شهرت رسید. وی كه در پنج سالگی علاقه‌اش را به بازیگری نشان داد، در دسامبر 1999 اولین فیلم خود را برای بی.بی.سی در نقش "دیوید کاپرفیلد" اجرا کرد. در سال 1999 او برای بازی در سری فیلم‌های هری پاتر انتخاب شد كه اولین آنها بانام «هری پاتر و سنگ جادو» به موفقیت بی‌نظیری دست یافت.