وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دستگیری عاملان اسیدپاشی به صورت دختران

دستگیری عاملان اسیدپاشی به صورت دختران
فرمانده انتظامی میانه از شناسایی و دستگیری عاملان فاجعه غیرانسانی اسیدپاشی بر صورت دو دختر جوان به دلیل داشتن روابط ناسالم در این شهرستان خبر داد.
 
به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس آذربایجان شرقی، مجید نارهی گفت: در پی دریافت خبر مبنی بر اینكه دو نفر موتورسوار به صورت ناجوانمردانه اقدام به اسیدپاشی بر سر و صورت دو خواهر جوان به نام «آرزو » 21 ساله و «بهاره » 18 ساله مأموران كلانتری 11 شهرستان میانه به محل حادثه اعزام و بلافاصله مصدومان را به بیمارستان منتقل كردند.
 
وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به این امر در دستور كار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و مأموران پلیس آگاهی با انجام مراقبت‌های ویژه و نامحسوس و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی موفق شدند مظنون اصلی به نام «فاطمه ـ ر» 33 ساله را دستگیر و برای انجام بازجویی به محل پلیس آگاهی انتقال دادند.
 
نارهی خاطر نشان كرد: متهم در بازجویی‌ها ضمن قبول اتهام وارده اظهار كرد كه شخصی به نام «جعفر» معروف به جواد 43 ساله اهل تهران را اجیر كرده تا با همكاری شخصی به نام «میثم ـ ا» 17 ساله كه از بستگان وی است طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی در قبال دریافت مبلغ 500 هزار تومان وجه نقد این عمل غیر نسانی را مرتكب شوند.
 
وی ادامه داد: متهم در بازجویی‌های تكمیلی اذعان داشت كه محرك اصلی وی در این تصمیم‌گیری فردی به نام «سینا ـ ش» معروف به آذر است كه از قبل با بنده ارتباط پنهانی داشته و سپس با «بهاره» نیز رابطه دوستی برقرار كرده بود.
 
فرمانده انتظامی شهرستان میانه گفت: با تلاش ماموران «میثم ـ ا» نیز شناسایی و دستگیر شد و در بازجویی‌ها ضمن قبول اتهام وارده اقرار كرد كه بنده راكب موتورسیكلت بودم و جعفر اقدام به اسید پاشی كرده است كه بلافاصله نامبرده و سینا نیز دستگیر و همه دستگیرشدگان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی اعزام شدند.