وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کسل کننده‌ترین روز قرن بیستم مشخص شد !!

کسل کننده‌ترین روز قرن بیستم مشخص شد !!
دانشمندان انگلیسی با کمک رایانه موفق شدند کسل کننده ترین روز قرن بیستم را که در آن هیچ اتفاق خاصی در دنیا رخ نداد شناسایی کنند. به گزارش خبرگزاری مهر، تیمی متشکل از محققان دانشگاه کمبریج با استفاده از رایانه و یک موتور جستجو بیش از 300 میلیون اطلاعات تاریخی مربوط به قرن بیستم را مورد کاوش قرار دادند و دریافتند که روز 11 آوریل 1954 کسل کننده ترین روز قرن بیستم بوده است.
 
برپایه این تست انگلیسی، تنها رویدادهای آن روز شامل سرقت یک جام 50 پوندی از آپارتمانی در لندن، ملاقات ملکه الیزابت از سریلانکا، شکست انتخاباتی کاتولیکها در انتخابات بلژیک و تصمیم آمریکا برای کمک به نیروهای فرانسوی در هندوچین بوده است. براساس گزارش تلگراف، "ویلیام تانستال- پیدو" بنیانگذار این موتور جستجوی جدید اظهار داشت: "در این روز، هیچ فرد مهمی نمرد و هیچ رخداد قابل توجهی اتفاق نیفتاد.
 
هرچند در این روز چند فرد مهم متولد شدند. این بسیار مسخره است که بعد از این محاسبات گسترده متوجه شویم که تنها رویداد جالب این روز چنین چیزی باشد. بنابراین 11 آوریل 1954 کسل کننده ترین روز قرن گذشته بوده است." موتور جستجویی که محققان کمبریجی ایجاد کردند True Knowledge نام دارد. این جستجوگر قادر است میلیونها اطلاعات مربوط به افراد، مکانها، رویدادها و شرکتها را در خود ذخیره کند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره