وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سه رژیم غذایی احمقانه از افراد مشهور

سه رژیم غذایی احمقانه از افراد مشهور
1- الویس پریسلی
خواهر الویس پریسلی می گوید: الویس یک پسر بسیار چاق و فربه بود. او همواره در حال گرفتن رژیم بود ولی پس از مدتی چربی های آب شده باز می گشتند و این برای کسی که یک خواننده معروف بود اصلا خوشایند نبود. صدای طلایی و کفش های آبی اش را فراموش کنید.او بسیار چاق بود. احتمالا شما هم وقتی برنامه غذایی وی را ببینید از چاقی او زیاد متعجب نخواهید شد ….
صبحانه:
شش تخم مرغ نیمرو شده با کره و نمک فراوان ، گوشت خوک ، نیم پوند سوسیس و 12 بیسکویت کره ای    صبحانه :5000کالری
ناهار :
دوساندویچ ( یک ساندویچ کره بادام زمینی ، یک ساندویچ مربای توت فرنگی ، یک پوند گوشت خوک سرخ شده در کره )    ناهار : 84000کالری
 
شام :
5 عدد ساندویچ همبرگر دوبل و کره بادام زمینی و قارچ    شام‌: 5000 کالری
 
میان وعده های الویس:
او هر روز 2000 کالری به وزنش اضافه می کرد . تصویر میکنم اگر می توانست این کالری ها را بسوزاند برایش خطرناک نبود.
اما او با این رژیم غذایی پرچربی و پرکالری خودش را به کشتن داد. رگ های بدنش لخته شد. معمولا بعد از خوردن غذا مستقیما به تختش می رفت و می خوابید. درست است که در حین خواب بدن مقداری کالری می سوزاند ، اما کالری های دریافتی الویس آنقدر زیاد بود که مقدار بسیار کمی از آن سوزانده می شد. همچنین او هیچ فعالیت بدنی نیز نداشت.
 
2- هوراس فلچر
هوراس فلچر خود را مقید کرده بود تا از یک رژیم غذایی منظم پیروی کند. او مکانیک خوبی بود ومی توانست در کنار آن دکتر خوبی نیز باشد . سخن معروف او این بود " همه به خودشان دروغ می گویند".
 
نام رژیم او "آهسته خوردن بود " ؛ یا به عبارتی او عقیده داشت که غذا باید قبل از بلعیدن 32 بار جویده شود.دلیل آن هم این بود که با این کار بزاق بیشتر ترشح شده و عمل هضم غذا بهتر انجام خواهد شد. او می گفت که سعی کنید بیشتر مایعات و غذاهای آبکی بخورید و تنها زمانی از نان یا غذاهایی مانند گوشت و …. مصرف کنید که بسیار گرسنه هستید.
رژیم غذایی فلچر بر این اساس بود که غذا آنقدر جویده شود که به غذای نرم و آبکی و ماهیت مایعات نزدیک شود. این مسئله درمورد بعضی غذاها مشکل دار می شد ؛ مانند غذاهایی که فیبر دارند .

3- رژیم غذایی با الکل
تئوری ای که پشت مسئله رژیم با الکل است ، بسیار عجیب می باشد:
مست کردن و نوشیدن الکل بسیاری از مواد غذایی مفید و حیاتی مورد نیاز بدن شما را از بین خواهد برد.شاید پس از مدتی به نظر برسد که اندام تان لاغر شده اما این تنها به خاطر آن است که مواد حیاتی بدن تان از بین رفته و بدن شما دچار مشکلات جدی شده است. پس با این توضیحات رژیم غذایی الکی راهی برای لاغری نخواهد بود.

 
این رژیم و ایده توسط ویلیام کانکیور مطرح شد. وی در اواخر عمرش به سبب پرخوری و بی تحرکی دچار اضافه وزن شد و به جای گرفتن رژیم های غذایی معمول شروع به نوشیدن الکل کرد. او همچنین دست از خوردن غذاهای مفید نیز برداشت و شکم خود را با انواع مشروبات الکی پر می کرد. این کار برای فردی که دچار اضافه وزن شده و هیچ تحرکی ندارد مانند خودکشی است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره