وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آخرین جزئیات ترورهای دیروز تهران

آخرین جزئیات ترورهای دیروز تهران
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تشریح جزئیات 2 بمب‌گذاری و ترور اساتید دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد: هنوز کسی مسئولیت این حادثه را بر عهده نگرفته است.

سردار حسین ساجدی‌نیا امروز در حاشیه دیدار مردمی در مرکز نظارت همگانی ناجا با تشریح آخرین جزئیات بمب‌گذاری‌های امروز گفت: بین ساعت 7 تا 8 صبح امروز طی دو اقدام تروریستی دو بمب در مقابل دانشگاه شهید بهشتی و بلوار ارتش منفجر شد.

وی اظهار داشت: در این انفجارها دو مدرس دانشگاه مورد هدف تروریست‌ها قرار گرفته که یکی از آنان به شهادت رسیده و دیگری مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.

سردار ساجدی‌نیا گفت: دکتر شهریاری مدرس دانشگاه شهید بهشتی به شهادت رسیده اما همسر و راننده وی مجروح شده‌اند و حال مناسبی دارند.

وی اظهار داشت: در این حادثه یک دستگاه موتور سیکلت پولسار به خودروی دکتر شهریاری نزدیک شده و بمب را به خودرو می‌چسباند که پس از چند ثانیه منفجر می‌شود.

این مقام پلیس تهران تصریح کرد: دستگاه‌های قضایی و امنیتی در حال پیگیری این موضوع هستند.
سردار ساجدی‌نیا درباره حادثه بمب‌گذاری در مقابل حادثه شهید بهشتی نیز گفت: در این حادثه یک دستگاه موتورسیکلت بمب را به خودروی دکتر عباسی چسبانده و متواری می‌شود. خوشبختانه دکتر عباسی و همسرش در این حادثه مجروح شده و حال مناسبی دارند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تأکید کرد: کارشناسان در حال بررسی موضوع هستند و هنوز نوع بمب، میزان تخریب و نوع مواد منفجره مشخص نشده است.

سردار ساجدی‌نیا اعلام کرد: هنوز کسی در این ارتباط دستگیر نشده و کسی هم مسئولیت این حادثه را بر عهده نگرفته است.

وی در پاسخ به این سؤال که این چندمین حادثه برای اساتید دانشگاه است و قرار نیست از این افراد محافظت یا اقدام ویژه‌ای صورت گیرد اظهار داشت: اولین مورد سال گذشته روی داد و این سومین حادثه‌ای است که اتفاق می‌افتد سیستم حفاظتی و محافظتی دانشگاه‌ها و دیگر نهادها مسئول حفاظت از امنیت اساتید هستند.

سردار ساجدی‌نیا در پاسخ به سؤالی مبنی بر تعقیب و گریز پلیس با یک دستگاه 206 در میدان دانشجو پس از این حادثه گفت چنین موضوعی صحت ندارد.