وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رئیس جمهوری که امام جماعت شد!!

رئیس جمهوری که امام جماعت شد!!
به گزارش شیعه آنلاین و به نقل از تابناک، اخبار رسیده از نواکشوط پایتخت موریتانیا حاکی از آن است که "سیدی ولد الشیخ عبدالله" رئیس جمهور سابق این کشور که دو سال پیش در کودتای نظامی فرمانده ارتش این کشور از قدرت کنار زده شد، در پست امام جماعتی مسجد یکی از روستاهای کوچک جنوب موریتانیا تعیین گردید.

گفتنی است "محمد ولد عبدالعزیز" رئیس جمهور فعلی موریتانیا که در زمان ریاست جمهوری "سیدی ولد الشیخ عبدالله" فرمانده ارتش این کشور بود، در روز ششم ماه آگوست سال 2008 میلادی طی یک کودتای نظامی قدرت را در دست گرفت.

 

"سیدی ولد الشیخ عبدالله" که اولین رئیس جمهور موریتانیا بود که از طریق مسالمت آمیز و انتخاباتی سالم و نه کودتا به قدرت رسیده بود، طی دو سال گذشته تلاش زیادی کرد که یک بار دیگر به قدرت باز گردد اما در انتخابات اخیر این کشور که حدود سه ماه پیش برگزار شد، حزبش شکست سنگینی خورد. او ادعا کرد که دولت کودتا، در انتخابات تقلب کرده، اما اعتراضش راه به جایی نبرد.

اکنون که تقریبا به طور کامل از سیاست کنار کشیده، قصد دارد امام جماعت مسجد کوچکی در روستای "لمدن" که محل تولدش بوده، شود. این روستا در 255 کیلومتری جنوب نواکشوط قرار دارد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره