وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زنی که جواب معترضان را با هفت تیر داد

زنی که جواب معترضان را با هفت تیر داد
جمعه سیاه یا آخرین جمعه ماه نوامبر در آمریکا همیشه زمانی برای خریدهای به‌صرفه وحراج‌های بزرگ برندهای تجاری معرفی شده است.

اما این حراج‌ها و فروش‌‌های فوق‌العاده که از ساعات اولیه صبح و یا به عبارتی از نیمه‌شب آغاز می‌شود هرساله ماجراهایی در پی دارد و امسال هم ازاین قضیه مستثنی نبود.

در مغازه‌ای در شهر بوفالو در نیویورک کنترل جمعیت هنگام ورود از دست ماموران خارج شد و چندین نفر زیر دست و پا ماندند. اما در مغازه اسباب‌بازی‌فروشی در شهر ویسکانسین زنی که خود را داخل صف جا زده بود وقتی با اعتراض سایرین مواجه شد بروی آنها اسلحه کشید و غائله تنها با حضور پلیس خاتمه یافت.

در اتفاق دیگری در مغازه وال مارت پالم بیچ، افسربازنشسته فدرال درزمان خروج از مغازه در حالی دستگیر شد که یک اسلحه کالیبر 40 را به همراه یک خشاب کامل و دو چاقو و یک نارنجک فلفل را در داخل لباسش پنهان کرده بود.

خرید مردم در پاساژ بزرگ شهر کریتوس در ایالت کالیفرنیا هم خیلی زود به پایان رسید چون پس از تبادل آتش بین چند خریدار عصبانی پلیس همه مردم را از پاساژ بیرون کرد.

در شهر ایندیاناپولیس هم یک زن پس از مشاجره با چند نفر از مشتریان که در صف ایستاده بودند ناچار به برخورد فیزیکی شده بود و پس از چند دقیقه عوض فروشگاه به اداره پلیس منتقل شد.

در فروشگاه وال مارت در شهر ماساچوست هم مشتریان خشمگین پس از آنکه فروشگاه در ساعت مقرر باز نشد و آنها بیش از دو ساعت در پشت درهای بسته در سرما مانده بودند، قصد آتش زدن آن محل را داشتند که با مداخله به‌موقع پلیس ماجرا خاتمه پیدا کرد.