وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پر هزینه ترین حوادث جهان (+عکس)

پر هزینه ترین حوادث جهان (+عکس)
می گویند حادثه هیچ وقت خبــر نمی کند. گاهی مواقع در سطح جهان اتفــاقات و حــوادثی رخ می دهد که دربردارنده هزینه و خسارات بسیار بالایی می باشد، به طوری که این خسارات گاهاٌ می تواند اقتصاد جهان را متأثر سازد. بازار اقتصاد جهانی برخی از این حوادث را که در اقتصاد دنیا تغییرات شگرفی ایجاد کرده را نام برده که برخی از آنها واقعاٌ تعجب برانگیز است:
پر هزینه ترین حوادث جهان (+عکس)
1- حوادث ریلی از جمله حوادثی هستند که می توانند هزینه بسیار بالایی را به همراه داشته باشند. در سپتامبر 2008 یکی از این حوادث ریلی در کالیفرنیا 25هزار نفر را به کشتن داد. این حادثه که در اثر اشتباه سوزن بان رخ داده بود باعث برخورد دو قطار به یکدیگر شد. پرداخت غرامت به بازماندگان این حادثه و خانواده های کشته شدگان مبلغی بالغ بر  500میلیون دلار بود که این مبلغ توسط راه آهن کالیفرنیا پرداخت شد.
پر هزینه ترین حوادث جهان (+عکس)
2- فاجعه چرنوبیل یکی دیگر از این حوادث است. در آوریل 1986 انفجار در نیروگاه اتمی چرنوبیل، بیش از نیمی از کشور اوکراین را به مواد اتمی آلوده ساخت و حدود 1/5 میلیون نفر از مردم این کشور را دچار آسیب کرد. دولت اوکراین مبلغی بالغ بر 200 میلیارد دلار بابت پاکسازی و جبران خسارت ناشی از این انفجار هزینه کرد.
پر هزینه ترین حوادث جهان (+عکس)
3- در سال 2002 نفتکشی حامل 77 هزار تن نفت در سواحل اسپانیا دچار مشکلات فنی شدیدی شد. کاپیتان نفتکش که اوضاع را بسیار وخیم می دید از گارد ساحلی اسپانیا تقاضای کمک کرد. ولی گارد ساحلی نه تنها کمکی به نفتکش نکرد بلکه به آنها دستور عقب نشینی داد تا به سرعت ساحل اسپانیا را ترک کنند. نفتکش هم که چاره ای جز دور شدن از ساحل اسپانیا را نداشت بالاجبار منطقه را ترک کرد و پس از دور شدن از ساحل دچار تلاطم شد. سوخت نفتکش به همراه 77هزار تن نفت موجود در ان در آب دریا پراکنده شد که هزینه پاکسازی ان مبلغی بالغ بر 11میلیارد دلار تخمین زده شد.
پر هزینه ترین حوادث جهان (+عکس)
4- آمریکایی ها یکی از مدعیان ساخت هواپیماهای جنگنده هستند. نوعی از هواپیماهای جنگنده ساخت آمریکا بمب افکن های آمریکایی است که هزینه ساخت هریک از آنها 1 میلیاردو چهارصد میلیون دلار می باشد. در فوریه 2008 یکی از این بمب افکن ها در اثر نفوذ رطوبت به سیستم رایانه ای کنترل پرواز سقوط کرد وخسارت 1میلیاردوچهارصد میلیون دلاری را برای شرکت سازنده رقم زد. گفتنی است که خلبان این هواپیما با استفاده از سیستم خروج اضطراری جان سالم به در برد.
پر هزینه ترین حوادث جهان (+عکس)
5- پرت شدن اتومبیل ها از روی پل و انحراف آنها از جاده اصلی در اثر خواب آلودگی یا سرعت بالا یکی دیگر از حوادثی است که در جهان اتفاق می افتد ولی نمی توان تصور کرد که این حوادث، هزینه بالایی را برای یک دولت در بر داشته باشد. اما گفتنی است که در سال 2004 تانکری که حامل 32هزار لیتر سوخت بود در آلمان از روی پلی سقوط کرد و این سقوط منجر به انفجار تانکر گردید. این انفجار باعث ویران شدن پل شد که هزینه اولیه برای راه اندازی پل به طور موقت 40میلیون دلار بود و پس از آن پل جدیدی احداث شد که هزینه ای بالغ بر 318میلیون دلار دربرداشت. به طور کلی سقوط این تانکر 358میلیون دلار هزینه دربرداشته است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره