وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زنی با همراهی دوست جوانش ، شوهرش را 3 بار كشت!

زنی با همراهی دوست جوانش ، شوهرش را 3 بار كشت!
 زنی که به همراه دوست جوانش، شوهرش را به قتل رسانده بود، توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان نجف‌آباد دستگیر و پرده از راز این جنایت هولناک برداشت.

به گزارش ایسنا، ماموران نیروی انتظامی شهرستان نجف‌آباد اصفهان، در تماسی فردی با مرکز فوریتهای پلیسی «110» از کشف جسدی در بیابان های اطراف شهرستان مطلع شدند.

ماموران با حضور درمحل حادثه، با جسد خون‌آلود مردی 50 ساله روبرو شدند كه لباس کاملی شامل جوراب و شلوار طوسی رنگ، پیراهن چهارخانه، کاپشن مشکی، کفش قهوه‌ایی و کیف حاوی مدارک شناسایی داخل گونی زرد رنگ در خون خود خفته بود.

بررسی‌های اولیه ماموران نشان داد که مقتول بواسطه خونریزی ناشی از بریده شدن شاهرگ دستش كشته شده و متهم یا متهمان به قتل احتمالی برای پنهان کردن جسد، آن ‌را داخل گونی انداخته و میان دو تپه خاکی در محلی دور از تردد انداخته‌اند.

با کشف جسد مرد میانسال در داخل گونی زرد رنگ، پرونده برای بررسی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع داده شد.

با توجه به گزارش تشریح جسد توسط پزشکی قانونی مشخص شد؛ عامل یا عاملان جنایت ابتدا مقتول را به وسیله مواد بیهوشی، بیهوش کرده و سپس با وسیله‌ای باریك خفه کرده و پس از آن برای اطمینان از مرگ وی، رگ دست وی را نیز قطع کرده‌اند.

با توجه به اینکه مدارک شناسایی مقتول در محل كشف جسد کشف شده بود خانواده این مرد شناسایی و برای روشن شدن موضوع به پلیس آگاهی دعوت شدند.

افسر پرونده، حین صحبت با همسر مقتول بنام « مرضیه» متوجه تناقض‌گویی‌های در سخنان این زن شد.

در تحقیقات تکمیلی صورت گرفته و رویارویی افسر پرونده با مدارک و اسناد معتبر؛ سرانجام «مرضیه» در دام تناقض‌گویی‌های خود گرفتار شد و پرده از راز جنایتی هولناک برداشت.

بنابراظهارات «مرضیه»، خود او طراح نقشه قتل همسرش بوده و با کمک مردی 26 ساله به نام احسان که مدتی از آشنایی آنها می گذشته است این سناریوی وحشتناک را اجرا کرده که پس از اقرار متهمه به قتل، «احسان» نیز توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد.

«مرضیه» در تشریح ماجرا گفت كه مدام با «حیدر» بحث و جدل داشته و حتی او من را مورد ضرب و شتم قرار می‌داد و اصرار داشت كه من سر کار بروم و خرج خانه را بدهم.

«مرضیه» در ادامه اعترافات خود افزود كه در پارک با «احسان» آشنا شده و پس از مدتی از او خواستم تا «حیدر» را از بین ببریم. احسان در ابتدا راضی نبود اما با اصرارهای «مرضیه» سرانجام راضی شد.

بنابراظهارات متهم، «مرضیه» پس از خواباندن كودكانشان، با قرص خواب‌آور «حیدر» را بیهوش کرده و به گونه‌ای كه قبل از اینکه کاملا به خواب برود وی را سوار خودرو كرده و در مسیر «احسان» را سوار کرده و حیدر را به بیرون شهر برده تا او را به قتل برسانند.

متهمان پیكر نیمه جان «حیدر» را به محلی که احسان مشخص كرده بود، برده و با طنابی که احسان تهیه کرده بود خفه کرده و داخل گونی زرد رنگی کرده بود.

مرضیه در اعترافات خود با بیان اینكه هنگامی كه او را درون گونی می‌کردیم، احساس کردم هنوز نفس می‌کشد، گفت: رگ دستش را با شی برنده بریده تا از مرگش مطمئن شوم.

احسان نیز ضمن اعتراف به قتل «حیدر»، خود را بازیچه «مرضیه» عنوان كرد و گفت كه بازیچه یک انتقام‌جویی خانوادگی شده است.