وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ده عضو باند وحشت دستگیر شدند

ده عضو باند وحشت دستگیر شدند
10 عضو یك گروه تبهكاری كه با ربودن افراد معتاد و آزار و اذیت آنها از خانواده‌هایشان اخاذی می‌كردند، دستگیر شدند.اعضای این باند با جعل عنوان پلیس، معتادان را به یك كمپ غیرمجاز در محله فرحزاد منتقل و با زندانی كردن این افراد آنها را ضرب و شتم می‌كردند.

به گزارش «جام‌جم»، اوایل آبان ماه امسال ماموران كلانتری 140 باغ فیض تهران با اطلاع از زندانی بودن چندین نفر در یك كمپ غیرمجاز در محله فرحزاد تهران برای نجات جان آنها به محل كه یك خانه قدیمی بود، اعزام شدند. با حضور ماموران در محل و جستجوی خانه، ‌آنها متوجه ناله‌های ضعیفی شدند و سراسیمه به آن سوی حیاط كه صدای ناله شنیده می‌شد، رفتند و مشاهده كردند كه یك اتاق بزرگ در آنجا وجود دارد و صدای گریه و ناله از این محل به گوش می‌رسد.

رهایی 7 گروگان
ماموران با باز كردن قفل در اتاق 7 نفر را مشاهده كردند كه در آنجا زندانی شده‌اند. با نجات این افراد آنها به كلانتری منتقل و در بازجویی‌های پلیسی گفتند كه از سوی ماموران قلابی ربوده شده و برخی از آنها مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند و ربایندگان برای رهایی آنها از خانواده‌هایشان مبالغی كلان اخاذی كرده‌اند. با مشخص شدن این موضوع متهمان تحت تعقیب قرار گرفتند و 4 عضو باند در غرب تهران دستگیر شدند و یكی از آنها به نام غضنفر ـ سركرده باند ـ جرایمش را انكار و 3 همدستش به جرایم سیاه خود اعتراف كردند.

در ادامه تحقیقات ماموران پی بردند كه 3 پسر جوان سركرده باند هستند و یكی از دوستان آنها در رابطه با ربودن، اخاذی و آزار و اذیت شاكیان و افراد دیگر با آنها همكاری می‌كرده است. با دستور ویژه بازپرس طوفانی رئیس شعبه 12 دادسرای ناحیه 2 تهران روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و تحقیقات ادامه پیدا كرد.

جستجوهای پلیسی ادامه داشت تا عاقبت روز گذشته مردی جوان با حضور در شعبه12 بازپرسی دادسرای ناحیه 2 تهران از 7 عضو یك گروه تبهكاری شكایت كرد.

شاكی در تشریح ماجرا به بازپرس طوفانی گفت: شامگاه هفتم آبان ماه امسال وقتی به چند قدمی خانه‌ام نزدیك شدم، مردی غریبه مرا صدا زد و مدعی شد كه یكی از دوستانم ربوده شده و با انتقال به یك كمپ غیرمجاز در شرایط بدی به سر می‌برد و جان او در خطر است.

شاكی یادآور شد: با ظنین شدن به آن مرد، از او علت ماجرا را جویا شدم كه گفت دوستم 20 روز پیش در حال عبور از خیابان بوده كه 4 مرد با جعل عنوان ماموران انتظامی وی را در خیابان ربوده‌اند و به خاطر اعتیادی كه داشته، به یك كمپ برده‌اند.

افراد ربوده شده شكنجه می‌شدند
شاكی تصریح كرد: در ادامه گفت‌وگو با مرد غریبه پی بردم كه این فرد بشدت از سوی ماموران قلابی شكنجه و در یك اتاق زندانی شده و آدم‌ربایان برای آزادی وی از خانواده‌اش مبلغی پول اخاذی كرده‌اند و او دوست مرا كه زندانی بوده در آن محل ملاقات كرده است. شاكی اضافه كرد: با شنیدن این حرف‌ها برای بررسی موضوع به محل حادثه رفتم و با نزدیك شدن به یك خانه 2 طبقه در محله فرحزاد 3 مرد با چوبدستی به من حمله‌ور شدند و كشان‌كشان مرا به خانه منتقل و به كتك زدن ادامه دادند كه بیهوش شدم.

29 روز اسارت
شاكی در ارتباط با 29 روز اسارات در مخفیگاه متهمان گفت: پس از بهوش آمدن خود را در میان مردانی یافتم كه شكنجه شده و ناله می‌كردند.

وی افزود: با نزدیك شدن به دوستم و چند نفری كه در محل زندانی بودند از آنها علت حضورشان را در آن محل سوال كردم كه گفتند همگی معتاد هستند و از چند روز پیش از سوی اعضای یك باند 8 نفره كه خود را ماموران انتظامی معرفی می‌كردند در خیابان‌های شهر ربوده شده و آنها به دفعات از خانواده‌هایش اخاذی كرده‌اند.

مرد ربوده شده اظهار كرد: همگی‌ آنها بشدت شكنجه شده بودند. در همین موقع مردی كه صاحب كمپ بود، وارد اتاق شده و به 3 مرد كه همراهش بودند، دستور داد تا مرا كتك بزنند آنها نیز مرا با كابل و لوله و به همراه دیگر زندانیان كتك زدند و مردان شرور هر شب 3 تا 5 نفر را به این خانه منتقل و شكنجه می‌دادند.

 
وی ادامه داد: بعد از 29 روز اسارت مردان تبهكار آنقدر مرا كتك زدند كه یكی از چشمانم صدمه دید و در پی این حادثه آنها كه ترسیده بودند، به بهانه این كه قصد دارند مرا به مركز درمانی ببرند از خانه خارج و در حالی كه نیمه‌جان بودم در یكی از محله‌های شهر از خودرو بیرون انداختند و متواری شدند. برادرم كه در حال عبور از خیابان بود مرا به طور اتفاقی دید و نجاتم داد.

نجات گروگان‌ها در خانه وحشت
با ثبت اظهارات این مرد نجات یافته، بازپرس طوفانی در شعبه 12 دادسرای ناحیه 2 تهران دستور ویژه‌ای را صادر كرد و ماموران كلانتری 134 شهرك قدس به سرپرستی سرهنگ بیرانوند جانشین كلانتری بعدازظهر روز گذشته برای نجات جان دیگر گروگان‌ها و دستگیری اعضای این باند تبهكاری به محل حادثه اعزام شدند.

 
پس از محاصره محل ماموران وارد یك خانه 2 طبقه شدند و صاحب كمپ و 10 مرد را كه در نگهداری، شكنجه و آزار و اذیت گروگان‌ها نقش داشتند، دستگیر و 46 نفر را كه در اتاق دیگری زندانی بودند، نجات دادند.

بنابر این گزارش، متهمان و افراد زندانی برای ادامه تحقیقات به كلانتری 134 شهرك قدس منتقل شدند تا با تحقیق در خصوص این باند و باند دیگری كه با جرم مشابه چند روز پیش متلاشی شده بود مشخص شود آیا ارتباطی بین آنها وجود دارد یا خیر؟