وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سن مناسب برای استفاده از کرم های ضد چین و چروک پوست

سن مناسب برای استفاده از کرم های ضد چین و چروک پوست
در جامعه بسیاری از افرادی که از کرم های ضد چین و چروک استفاده می کنند، کمتر از بیست سال سن دارند. آیا ایدۀ خوبی است که استفاده از این محصولات ضد پیری را این قدر زود شروع کرد؟

هرچه زودتر از یک ضد چین و چروک استفاده کنیم، نرمی و زیبایی پوست بیشتر حفظ خواهد شد: اشتباه است!
به نظر می رسد که یک سوم زنان زیر 25 سال از محصولاتی که مختص زنان 40 ساله است، استفاده می کنند.

حال آنکه استفاده خیلی زود از این محصولات می تواند تأثیر عکس داشته باشد: این محصولات به جای اینکه از پوست محافظت کنند، خطر پیرشدن پوست را افزایش می دهند و به پوست آسیب می رسانند، این آسیب ها هم به طور بالقوه برگشت ناپذیرند.

کرم های ضد پیری برای پوست های جوان زیادی غنی اند
کرم های ضد پیری با ترکیبات بسیار غنی، بسیار سنگین و پوشاننده اند. این کرم ها وقتی روی پوست هایی که به آن نیاز ندارند، قرار می گیرند، با مسدود کردن منافذ ، پوست را خفه می کنند و در نهایت باعث ایجاد جوش و التهاب می شوند.

ترکیبات، مناسب پوست های جوان نیستند
ترکیبات موجود در کرم های ضد پیری، پوست را تحت فشار می گدارند که سریع تر نو شود. با این روش، سلول های مرده سریع حذف و سپس جایگزین می شوند. در حالی که چنین روندی برای پوست هایی که هنوز جوان اند، توصیه نمی شود، این فرآیند باعث از دست رفتن انعطاف پذیری، مقاومت و رطوبت پوست های جوان می شود.

خطر التهاب و آلرژی با مصرف محصولات آرایشی ضد پیری
پوست های جوان حساس تر و واکنشی تر اند. بنابراین آنها به ترکیبات ملایم تر نیاز دارند. محصولاتی که ملایم نباشند، خطر بروز لکه های سرخ و سرخی، التهاب و حتی آلرژیک شدن پوست را با خود به همراه دارند. گفتنی است که آلرژی ها اجتناب ناپذیراند و واکنش های پوستی ممکن است تا مدت مدیدی از روی پوست محو نشود.

حساسیت فزاینده در مقابل نور خورشید
محصولات آرایشی نامناسب، پوست را در مقابل نور خورشید حساس تر می کنند. همچنین، پوست با کوتاه ترین زمان قرار گرفتن در معرض نور خورشید واکنش نشان می دهد، از جمله: سرخی، جوش، خارش … .

در نتیجه، هر سنی نیازهای خودش را دارد. مهم است که مراقبت های پوستی، متناسب با نوع پوست انتخاب شوند. بی شک، در زمان بروز مشکل، فقط مشورت با متخصص پوست است که می تواند رویه و روشی را که مناسب شماست در اختیارتان قرار دهد…

به یاد داشته باشید که بهترین کار برای جوان نگه داشتن پوست، سیگار نکشیدن است!

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره