وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

شاید «اخراجیها» به قسمت چهارم هم بکشد !

شاید «اخراجیها» به قسمت چهارم هم بکشد !
استقبال مخاطبان از قسمت سوم و شرایط بازیگران، اصلی‌ترین عواملی هستند که تعیین می‌کنند قسمت چهارم «اخراجیها» ساخته‌می‌شود یا نه.
فیلمبرداری سومین قسمت از سری کمدی-جنگی «اخراجیها» از امروز در شرایطی در تهران آغاز می‌شود که به گفته کارگردان فیلم مسعود ده‌نمکی احتمال اینکه یک قسمت دیگر هم به فیلم اضافه شود، وجود دارد.
ده‌نمکی در آخرین گفتگوی خود پیش از شروع فیلمبرداری، استقبال مخاطبان از قسمت سوم و در کنار آن شرایط بازیگران را در ادامه یافتن این سری موثر دانسته و به صراحت عنوان کرده است هنوز معلوم نیست که پرونده‌ «اخراجی‌ها» با این فیلم بسته شود.
«اخراجیها3» که تقریبا از تمام بازیگران دو قسمت قبل منهای یکی دو نفر سود خواهد برد، فضای اعضای گروه موسوم به اخراجی‌ها را در دوران پس از پایان یافتن جنگ و بازگشت اسرا به میهن روایت کرده و حین این روایت ده‌نمکی کوشیده نقبی هم بزند به شرایط اجتماعی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در روزگار پس از جنگ.
با توجه به استقبال مخاطبان از دو قسمت قبلی، فروش دور از انتظار قسمت سوم به خصوص در روزهای ابتدایی اکران آن هم دور از دسترس نخواهد بود و به مانند دو قسمت قبل این فیلم هم به احتمال زیاد در برنامه اکران نوروزی قرار گرفته و بهار 1390 روی پرده خواهد رفت.