وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عکس های باشکوه ترین باغ و بوستان های دنیا

عکس های باشکوه ترین باغ و بوستان های دنیا

عکس های باشکوه ترین باغ و بوستان های دنیا

 

اینا بعضی از با شکوه ترین بوستان های طراحی شده دنیا هستند، بعضی از اونا با نمایش حیرت انگیز گل و گیاهان، بعضی از اونا با ترکیب خارق العاده، آبشارها و چیزای دیگه طراحی شدن!

 

یوگی هرادای کمال- هند

 

یوگی هرادای کمال- هند

 

یک باغ فرو رفته، وقتی از بالا نگاش میکنی شبیه یه درخت سدره، سنگ های بزرگی رو میبینین که نقل قول اشخاص برجسته دنیا از شکسپیر و پادشاه مارتین لوثر گرفته تا سوآمی ویوکاناندا و سوآمینارایان رو اونا حکاکی شده. این بوستان در مجموعه آشکاردام در دهلی، هند قرار داره.

 

بوستان کازمیک اسپکیولیشن (تفکر هستی)- اسکاتلند

 

بوستان کازمیک اسپکیولیشن (تفکر هستی)- اسکاتلند

 

سالانه فقط یک بار در اون به روی عموم مردم باز میشه، این بوستان به عنوان منبع الهام خود از علم و ریاضیات استفاده کرده.

 

رک و پوست کنده بگیم که این بوستان در دنیا همتا و نظیری نداره. این باغ در 1989 بدون نظریات معمولی مردم وقتی که میخوان باغی رو شکل بدن ارائه میدن، درست شده.

 

نمایشگاه گل کاری و باغبانی اغلب تو این باغ برگزار میشه. در عوض، با ایده هایی که تو ذهن بوده – و برای تشویق و تحریک افکار (یا دست کم تفر و اندیشه) در مورد ماهیت اصلی چیزها طراحی شده.

 

بوستان های کوکنهاف- ندرلند

 

بوستان های کوکنهاف- ندرلند

 

نمایش بی نظیر تماشایی گل و گیاه انبوه که با تنوع بی حد و مرزی کاشته شدن، جانشین آثار هنری زیبا شدن. کوکنهاف بی نظیر و دارای شهرت جهانیه و یکی از مشهورترین مقصدهای ندرلنده.

 

این بوستان خانه هفت میلیون گل لالست، که شامل گیاه های پیوندی خاصیه که گسترش داده شده یا گسترش داده میشن. در حقیقت، افتخار و سربلندی کوکنهاف به خاطر حیرت الهام شده لاله مشکی بابا یاگای روسی هست.

 

سوآن نانگ نوچ- تایلند

 

سوآن نانگ نوچ- تایلند

 

این پارک باور نکردنی در پاتایا- تایلند قرار داره. به خاطر منظره فوق العاده زیبا و چشم انداز شگفت انگیزش بین توریست ها معروفه. به نظر میرسه همه چیزه اون از افسانه پری ها اومده.

 

این بوستان پر از خونه، ویلا، تالار، رستوران و استخرهایی به سبک تایلندیه. این یه زمین وسیع 600 جریب فرنگیه که توسط آقای پیسیست و خانم نانگنوچ در سال 1954 خریده شد،

 

پیش بینی شد که این زمین واسه کاشت درخت میوه باشه، ولی خانوم نانگنوچ یه سفری به خارج از کشور رفت و با تصمیم قاطع ایجاد یه بوستان گرمسیری گل و گیاه های تزئینی برگشت.

 

ورسایلس- فرانسه

 

ورسایلس- فرانسه

 

احتمالا ً مشهورترین بوستان دنیا برای لوئیس چهاردهم ساخته شد و توسط آندره لی نوتره طراحی شد. طراحی بوستان ها به تلاش و زحمت زیادی نیاز داره.

 

خاک زیادی باید برای طراحی باغچه گل ها، نارنجستان ها، فواره ها و مجراهای آب جابجا می شد، جایی که قبلا ً فقط جنگل ها، چمنزارها و لجن زارها اونجا وجود داشتن.

 

خاک با فرقون جابجا شد، درخت ها با گاری از ایالات و ولایات فرانسه انتقال داده شدن و هزاران نفر و گاهی یه گروه خیلی بزرگ در این اقدام بزرگ شرکت کردن.

 

جاردیم بوتانیکو دی کاریتیبا- برزیل

 

جاردیم بوتانیکو دی کاریتیبا- برزیل

 

این بوستان همچنین به اسم ” جاردیم بوتانیکو فانشیت ریشبیتر” معروفه، این بوستان گل و گیاه کاریتیبا در شهر کاریتیبا، پایتخت ایالت پارانا، بزرگترین شهر برزیل جنوبی است.

 

علامت تجاری بوستان گل و گیاه کاریتیبا به سبک باغ های فرانسوی درست شده. سابقا ً در سر در ورودی، بوستان های وسیعی به سبک فرانسوی در قلب فواره ها، و همچنین آبشارها و دریاچه ها دیده می شد،

 

و گلخانه های اصلی 458 متر مکعبی که مشابه گیاهان اختصاصی نواحی گرمسیری رو تو خودش پناه داده. فرش گل ها برای بازدید کننده ها درست در ورودی پهن شده.

 

بوستان های بوتچارت- کانادا

 

بوستان های بوتچارت- کانادا

 

بوستان های بوتچارت از مشهورترین بوستان های دنیان که در زمره بهترین بهترین ها قرار دارن. از بهشت دست کمی نداره، این بوستان در بوستان های بوتچارت در استان بریتیش کلمبیا در کانادا قرار داره.

 

همین که دارین از بوستان های بوتچارت دیدن میکنین، منظره های هیجان انگیز شمارو برای چند لحظه میخ کوب میکنه.

 

فضای گسترده ی بوستان های بوتچارت به مساحت 50 جریب فرنگی، به لرزش خودش در تمام طول سال از تابستون گرفته تا زمستونای سرد ادامه میده.

 

بوستان یویوآن- چین

 

بوستان یویوآن- چین

 

عقیده بر اینه که بوستان یویوآن در زمان سلسله مینگ، بیش از 400 سال پیش ساخته شده. به سبک چینی سنتی به همراه صخره های بیشمار و فضای باغ های درختی، تالاب ها، اژدها های به صف شده روی دیوارها و راهروهای خیلی زیاد و پل های زیگزاکی فضاهای گوناگون بوستان و عمارت های کلاه فرنگی رو از هم جدا میکنه.

 

در بیشتر از 400 سال پیش، یویوآن چندین بار بازسازی و افتتاح شده. یویوآن به خاطر سقوط خاندان پان، بعد از مرگ پان یوندوآن، دیگه کم کم مورد استفاده قرار نگرفت و یهویی به هم ریخته و کر کثیف شد.

 

اگرچه بعده ها این بوستان توسط افراد پولدار محلی نوسازی شد، چندین جنگ داخلی در اواسط قرن نوزدهم موجب خسارت فراوان اون شد.

 

بوستان شالیمار- پاکستان

 

بوستان شالیمار- پاکستان

 

بوستان شالیمار یه بوستان پارسی هست و امپراتور مغول شاه جهان در لاهور، پاکستان امروزی اونو ساخته. ساخت اون در سال 1641 بعد از میلاد شروع شد و سال بعدش تکمیل شد.

 

بوستان شالیمار به شکل یه متوازی الضلاع ممتد طراحی شده، و با دیوار بلند آجری احاطه شد که واسه خاطر منبت کاری پیچیدش شهرت پیدا کرده.

 

بوستان سنگ تراشی میناپولیس- ای یو آ

 

بوستان سنگ تراشی میناپولیس- ای یو آ

 

بوستان سنگ تراشی میناپولیس (در ایالت مینسوتا- آمریکا) یکی از سنگ های گران بهای تاج مینسوتا و زینت اصلی اونه، پل قاشقی و گیلاس به شمایل مینسوتا تبدیل شدن.

 

کلائس اولدنبرگ بیشتر از همه به خاطر ابتکارش و پرداخت بیش از اندازه بزرگ اشیاء پیش پا افتاده معروفه، کلائس و کوسجی وان براگن، همسر و دستیار اون، تا حالا چند تا مجسمه ملی در اندازه های بزرگ درست کردن،

 

از جمله بتکالومن در شیکاگو وقتی ساخته شد که از اونا خواسته شد یه مجسمه فواره ای برای سنگ تراشی بوستان میناپولیس طرح ریزی شده، طراحی کنن.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره