وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مایکل آنجلو سریع ترین گیتاریست جهان

مایکل آنجلو سریع ترین گیتاریست جهان
مایکل آنجلو یکی  از مشهورترین گیتاریست‌های جهان است؛ مجله Guitar One Magazine وی را سریعترین گیتاریست تمامی دوران نوازندگی نامید. اعجوبه ای که مهارت و تکنیکش امریست غیر قابل تصور.
 
نوازنده ای که هم با دست راست می‌تواند بنوازند و همان کار را نیز با دست چپ انجام دهد استفاده از گیتار موازی (دارای 4 دسته) و اجرای آن بنظر امری نمایشی بیاید اما وی این ایده را با مهارت اعجاب انگیزش به امری عملی و قابل اجرا مبدل نمود.
مایکل آنجلو نوازنده گیتار سبک instrumental/heavy metal در ایلینویز آمریکا بدنیا آمد و تحصیلات خود را در زمینه موسیقی و آهنگسازی از دانشگاه Northeastern Illinois University دریافت نمود.
 
اجرا و کنسرت یکی از عمده ترین فعالیت‌های وی را تشکیل می‌دهند و بسیاری از علاقمندان به موسیقی مشتاق این هستند که سریعترین گیتاریست جهان را از نزدیک مشاهده نمایند. وی فعالیت ضبط و نوازندگی را همراه با گروه band Holland که Tommy Holland خواننده ان بود شروع نمود. آلبوم‌های ضبط شده آنها در دهه 80 توسط کمپانی‌هایی چون Atlantic Records منتشر شد موفقیت خوبی را برای گروه بهمراه داشت. سپس در آلبوم تکنوازی Jim Gillette با عنوان Proud to Be Loud همکاری نمود.
این دو ستاره موسیقی متال و نوازنده باس T.J. Racer و درامر Bobby Rock گروه متال را بنیان نهادند. باتیو گیتار را از سن 10 سالگی شروع می‌نمود هر چند که از کودکی نیز پیانو می‌نواخت. ظرف دو سال وی توانست از معلم خویش نیز سریعتری بنوازد.
 
یکی از خصوصیات جالب توجه در وی این است که دست چپ وی انجام می‌دهد، دست راستش نیز قادر به انجام آن می‌باشد و یا بجای اینکه همانند دیگر نوازندگان از پایین (دست چپ) فرت‌ها را گرفته وی این کار را نیز از قسمت بالای گیتار نیز انجام میدهد و به همان راحتی نت‌ها را به صدا در می آورد.
این قدرت در انگشتان شاید برای هر نوازنده ای آرزویی محال باشد اما وی قادر به انجام این عمل بود که موجب می‌شد تا از نظر تکنیک و سرعت بتواند به حد بسیار بالایی برسد. در همان سنین سعی نمود تا دو گیتار را همزمان بنوازد که بر روی هر یک کاری متفاوت مانند اجرای قطعات در تونالیته‌های مختلف انجام میداد.
پس از این وی گیتار چهار دسته خودش را اختراع نمود و با آن می‌نواخت که در یکی از کنسرتهای وی در تگزاس به همراه گروه نیترو دزدیده شد اما شرکت بتازگی برای وی گیتاری ساخته بود که جایگزین گیتار قبلی وی شد.

باتیو یکی از نوازندگانیست که جدا از نوازندگی در گیتار نیز تغییرات جالبی بوجود آورده است همانند string dampener که موجب میشود نوازنده به آسانی تکنیک‌هایی همانند لگاتو و تپینگ را براحتی انجام دهد.

شرکت Dean Guitars مسوول ساخت سازهای وی می‌باشد و باتیو سالها از گیتار‌ها و تجهیزات جانبی این شرکت در تورها و کنسرتهایش استفاده می‌نماید و این شرکت نیز حامی طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه نیز می‌باشد. باتیو دو اثر تصویری نیز از کارهایش و شیوه نوازندگیش با عنوان Speed Kills و Speed Lives منتشر نموده است که استقبال بسیار بالایی نیز از این دو اثر شد.
 
اما وی درباره این قدرتش در نوازندگی بالاخص در تکنیک‌های همچون تپینگ و لگاتو بیان می‌دارد:
مهمترین نکته این بود که من در همان دوران (سن ده سالگی) خود متوجه شدم که در چه تکنیکی ضعف دارم (تپینگ و لگاتو) و در همان دوره با تمرین توانستم بر ضعف‌هایم غلبه کنم و آنها را به یکی از نقاط قوت نوازندگیم تبدیل نمایم.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره