وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

درخواست مجازات اعدام برای برهم ‌زنندگان طرح هدفمندی یارانه‌ها

درخواست مجازات اعدام برای برهم ‌زنندگان طرح هدفمندی یارانه‌ها
مهر: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه قضایی و مسئولان اجرایی کشور باید با افراد و عوامل سازمان یافته ای که قصد برهم زدن و تخریب در اجرای طرح هدفمندکردن یارانه ها را دارند، مجازات اعدام در نظر بگیرد.

عزت الله یوسفیان ملا اظهار داشت: طرح هدفمند کردن یارانه ها در کشورمان به یک قانون تبدیل شده و همه باید در اجرای قانون همکاری کنند.

وی افزود: در اجرای این طرح و قانون نوپای کشور، دستگاه های نظارتی نظیر تعزیرات حکومتی، دادگاه های عمومی و انقلاب و اصناف در نظارت و بازرسی از واحدها نقش تعیین کننده و وظیفه مهمی دارند.

یوسفیان با بیان اینکه اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها، مسئله عدالت و شعار اصلی نظام است، تصریح کرد: این طرح  با موجودیت بخش اقتصادی نظام گره خورده و نمی توان این بخش از نظام را فراموش کرد.

وی تاکید کرد: در اجرای این طرح مهم و انقلابی، نباید به خاطر چند نفر رفاه طلب و فرصت طلب که قصد اختلال و بی نظمی دارند کوتاه آمد بلکه باید با آنان قاطعانه برخورد و حتی مجازات اعدام را برای آنان به مرحله اجرا گذاشت.

نماینده مردم شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در هر صورت باید به سمتی برویم که قیمت ها واقعی شود.

یوسفیان ملا با اشاره به اینکه اجرای طرح هدفمند کردن یارانه هاباید به تدریج و با شیب ملایم در کشورمان اجرا شود، اضافه کرد: اجرای این طرح باید به گونه ای پیش برود که به قشرهای متوسط و کم درآمد جامعه فشار نیاید.

وی اجرای درست، کامل و دقیق طرح هدفمندکردن یارانه ها را نیازمند اقدامات موثرفرهنگی دانست و گفت: در اجرای این طرح باید کارفرهنگی صورت گیرد و اطلاعات مورد نیاز این طرح به افراد داده شود تا همگان بدانند اجرای این طرح چه مزایای مهمی برای کشور و نظام اقتصادی دارد.

عضوکمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همراهی و همکاری مردم و نظارت دقیق دولت در اجرای طرح مهم و ضروری است، خاطرنشان کرد: دولت باید در اجرای این طرح به نحوی اجرا کند که شیب اجرای طرح ملایم و برای مردم پذیرا، تا بخوبی در کشورمان اجرا شود.