وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

2 ویتامین بسیار مفید برای پوست در زمستان

2 ویتامین بسیار مفید برای پوست در زمستان
آیا می دانید پوست شما در زمستان به این دو ویتامین احتیاج پیدا می کند ؟ اما چه ویتامین هایی ؟

یك متخصص پوست و مو با بیان این كه پائیز فصل مناسبی برای پوست نیست، گفت: تغییرات ناگهانی دما، ورزش باد و خشکی هوا باعث می‌شوند که پوست آب خود را که ضامن نرمی و خاصیت ارتجاعی آن است، از دست بدهد.

دکتر سپیده پیام گفت: در این فصل از سال، پوست بیش از هر زمان دیگری به عناصر اصلی و مغذی از قبیل ویتامین A و E و اسیدهای چرب نیاز پیدا می‌کند. ویتامین A در مواد مغذی مانند هویج و زردآلو و جگر گوساله موجود است.

وی در خصوص اینکه چگونه از پوست خود در این فصل محافظت به عمل آوریم، توصیه کرد: در سطح پوست یک لایه هیدرولیپدیک وجود دارد که در حفظ و مراقبت از پوست نقش موثری ایفا می‌کند به ویژه زمانی که شرایط جوی پائیز به پوست آسیب می‌رساند، لازم است که در مراقبت از آن کوشاتر باشیم.

وی افزود: در زمان شست و شوی پوست باید دقت داشته باشیم که از محصولات پاک کننده قوی و آب آهک دار دوری کنیم و در حین تمیز کردن پوست باید با ملایمت و به وسیله یک محصول پاک کننده با pH خنثی باشد تا تعادل آسیب پذیر و حساس لایه هیدرولیپدیک را بر هم نزند و موقع خشک کردن پوست حوله نرمی را انتخاب کنیم و آن را روی پوست صورت یا بدنتان با خشونت نکشید بلکه به صورت ضربه‌ای آرام پوست را خشک کنیم.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره